flodhest Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du tatt bildet i headeren selv? Hvis det er et royalty free bilde, bør du kanskje gjøre noe mer med det? Eventuelt lage en header selv, som viser hva du kan. Med tanke på at du skal levere designs er det en stor fordel å basere siden på noe du har laget, og ikke bare vise at du kan lage en side ved hjelp av et bilde du har tatt fra andre, og et par tabeller.. Og du gir kanskje feil inntrykk da du har et bilde som signaliserer handicap, selvom bildet er pent har det ikke noe med design å gjøre hvis du skjønner. Ellers ser det pent og ryddig ut. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hehe, "xerach designs" er ikke ment som noe indikasjon på at jeg skal selge designs. Det skal vekk, det var bare for å vise, hvordan en overskrift kunne fungere på siden! Siden skal først og fremst brukest til å vise filmer, meg og noen venner har laget! Endret 12. mars 2004 av OfficerJ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ja, okey. Kanskje best å uttrykke formålet med siden litt bedre neste gang Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Skal kjerpe meg, sorry Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ja fy! slem gutt! pftehe Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som har noen flere forslag til hva jeg bør gjøre med siden? Bør jeg ha en annen font i header og footer? Si gjerne hva dere mener om siden! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ingen flere meninger angående webdesignet? Vil gjerne ha flere tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå