Gå til innhold

Tilbakemelding på design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner bgfarge i tekstfeltet. Og gjøre borderen like tykk som den er rundt bildene. Fonten i menyen kan til fordel gjøres større.

Synes egentlig ikke at den lille Verdanaen gjorde seg så altfor godt på den siden, ville nok kanskje eksperimentert litt med andre fonter.

"xerach designs" kom kanskje litt dårlig frem. Og "design by..." kom litt for godt frem. Om du skjønner.

Men et goodie utgangspunkt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Savner bgfarge i tekstfeltet. Og gjøre borderen like tykk som den er rundt bildene. Fonten i menyen kan til fordel gjøres større.

Synes egentlig ikke at den lille Verdanaen gjorde seg så altfor godt på den siden, ville nok kanskje eksperimentert litt med andre fonter.

"xerach designs" kom kanskje litt dårlig frem. Og "design by..." kom litt for godt frem. Om du skjønner.

Men et goodie utgangspunkt! :thumbup:

Skal se hva jeg får gjort med bgfargen i tekstfeltet. Men bør det vere en lysere eller mørkere farge??

Noen forslag til font som vil passe?

Lenke til kommentar

Tja.

* ALT for stor og dominerende header. Faktisk vanskelig å konsentrere seg om selve teksten.

* Likte ikke bakgrunnsfargen kontra. Fargene i header/footer. Finnes garantert en bedre løsning her.

* Menyteksten blir for lys ved mouseover. Altså for lite kontrast.

* STYGGE, FEITE 3d-borders i Opera. Ikke i IE, though.

* For tjukk sort border på selve bildene. Burde strengt tatt ikke være mer en 1-2-3 px stor. Bør stå til andre borders brukt på siden.

* Trenger padding.

* Likte ikke det gjennomsiktige sorte feltet i header og footer. Ble litt irriterende, vet ikke helt hvorfor.

* Fonten i headeren din er ikke av de beste jeg har sett. Nokså ubalansert forhold mellom karakterene og f.eks "c" ser "halv" ut.

EDIT: Og karakterene står ikke skikkelig på linje engang. Ekkel å lese.

* Hvorfor skal man "kontante" dere?

* Gi oss MYE mer lorem ipsum, slik at ikke headeren er hovedblikkfanget på siden.

:)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Skal se hva jeg får gjort med bgfargen i tekstfeltet. Men bør det vere en lysere eller mørkere farge??

Noen forslag til font som vil passe?

Trebuchet MS er hot for tiden.

Ang bakgrunnsfargen på tekstfeltet, tror jeg nok at en _bittelitt_ lysere farge vil gjøre seg bedre, samt at du får orden på borderen.

Lenke til kommentar

Ordnet litt på designet nå!

*Jeg har skiftet til Trebuchet MS og har da større skrift

*"Tekstrammen" har fått en lyserer farge enn bakgrunnen

*Headeren er blitt litt mindre.

*"xerach designs" er også gjort en del større, mens "designed by officerj" er blitt gjort mer anonym og mindre.

*Borderen har også blitt lik på alle rammene og har nå bare 1px.

*Har også gjort det gjennomsiktige feltet på header litt svakere og mindre "irriterende", mens jeg har fjernet hele feltet på footer.

*Og, HalTan, du har nå fått muligheten til å kontakte oss :p

*Vet noen om en font som er finere enn den jeg har, så gjerne gi meg ett tips!

Lenke til kommentar
*Jeg har skiftet til Trebuchet MS og har da større skrift

Funka bedre. :yes:

*"Tekstrammen" har fått en lyserer farge enn bakgrunnen

Seriøst? Jeg ser _nesten_ ikke forskjell på den skjermen jeg sitter på nå iallefall. Ville nok gjort forskjellen enda litt større.

*"xerach designs" er også gjort en del større, mens "designed by officerj" er blitt gjort mer anonym og mindre.

Flytt "xerach designs" 10 px ut fra bunn og venstre. Det ble litt klemt opp mot kanten på en måte. Skriften kan til fordel gjøres _enda_ større.

*Borderen har også blitt lik på alle rammene og har nå bare 1px.

For meg ser den ut som 2px, men iallefall mye bedre. ;)

*Vet noen om en font som er finere enn den jeg har, så gjerne gi meg ett tips!

Du kan prøve med Arial og Tahoma. Sistnevnte er det vel nesten bare jeg som bruker. :p

Så vil jeg legge til at du MÅ få større marger på tekstfeltet, nå blir det alt for trykka opp mot sidene. Tipper dette vil bedre inntrykket mitt en god del.

Prøvd med bold skrift på menyen?

Lenke til kommentar

* Nå har jeg gjort "tekstrammen" lysere, håper du ser det nå PC :p

* Jeg har også flyttet "xerach designs" en del vekk fra kanten

* Prøvd med litt tykere marger...bedre nå?

* Sorry, det er 2px!!!

Noen flere forslag til hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...