Paulex Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du liker mx700 sin form så bare gå for mx500-10....Da får du jo omtrent den samme musen men uten den plagsomme "henginga" til trådløse mus...Mener også at fUnc og steelpad 4d er de beste musemattene. Man kan ikke bare si at microsoft er de beste gaming musene, har mx300 selv og er SUPER fornøyd....opp til enhver, sensorene til mx musene kicker ass ialfall!! Sensorene til mx musene er dårligere enn intelli sensorene. Her er det om hvordan man opplever musen selv. Drit i spesifikasjonene på papiret. Det teller 0 og niks når det kommer til slutt om hvilken man skal kjøpe.. Det er sant. HVor mange DPI? Hvor god sensor? Formen på musa er faktisk viktigst. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Begge musene er meget gode.Spiller du cs så gå for MX musen. Siden intelli 4.0 har en "lagg" i aimingen. Trodde det bare var meg som merket "lagg" med intelli 4 musa... Jeg oppdaget lagg i q3 og i cs. Prøvde musa på andre maskiner med samme resultat. Derfor bruker jeg mx 500 musa i stede.. Kan "laggen" med intelli 4 gjøres noe med? noen tips eller tweaks? Har prøvd mye, men noen acc fix (win2k fix) kan fungere. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det ikke bare til å kjøpe musa hos en butikk som har "åpent kjøp" eller bytterett, så kan man jo alltids teste den ut i en uke eller to? Eller kjøp begge, og lever én tilbake.. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 har fUnc selv og jeg må si at den er helt fenomenalt.. Har ei gammel logitech mus utnen føtter og den glir som bare d Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da er 510 sendt fra itbutikken :):) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Altså. Dette er den beste musa jeg har testa. Fikk den nettop. Den er lynrask og nøyaktig. Skal hardteste den skikkelig nå Anbefales!!!! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Altså. Dette er den beste musa jeg har testa. Fikk den nettop. Den er lynrask og nøyaktig. Skal hardteste den skikkelig nå Anbefales!!!! fortell oss hvor fornøyd du er etter hardtestinga også da vurderer så hardt og kjøpe denne er bra at det er noen som har fått tak i denne og kan komme med personlig erfaring Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Altså. Dette er den beste musa jeg har testa. Fikk den nettop. Den er lynrask og nøyaktig. Skal hardteste den skikkelig nå Anbefales!!!! fortell oss hvor fornøyd du er etter hardtestinga også da vurderer så hardt og kjøpe denne er bra at det er noen som har fått tak i denne og kan komme med personlig erfaring Holder på nå Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Den er deilig! Spiller mye cs.. hs,hs,hs,eid,eid,eid....zzzzz for god for dissa Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...d=16408&id=7048 Lenke til kommentar
about:blank Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har 4.0 og fUnc og synes dette er bra... Men jeg har ikek prøvd noe annet, så jeg kan ikke utale meg. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 func 1030 og Logitech MX900 er en genial kombinasjon:D Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har selv fUnc 1030 og IntelliMouse 4 og det er helt genialt. Lånte tidligere MX500 av en kompis, og den er ikke så god i hånden (på venstre side er det en forbanna irriterende kant) og den er rimelig tung iforhold til intellimouse, noe som irriterer når jeg spiller UT2k4. Intellimouse4 er vel den beste musa for meg Kanskje for deg også ? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 for all del, fUnc er ingenting i forhold til Steelpad. Steelpad annbefales på det sterkeste, og den eneste grunnen til at den føles kald er fordi tempen ligger godt under 20 grader Dessuten er den rask å varme opp, legge hånden der i ca 5sec, så er du klar for "strid". Er det noe poeng med å bytte ut intelli 3.0 mot en 4.0? Er den bedre eller dårligere? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dasset - Liten vits i å bytte fra 3.0 til 4.0 bare for å gjøre det, men skal du ha ny mus og velge mellom dem så er 4.0 å foretrekke, har prøvd begge over lengre tid og 4.0 er favoritten til nå. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 du får ikke steelpad i pakken.. dessuten er icematen større og gir mindre friksjon IE 4.0 + Steelpad Steelpad: Length 290 mm - Width 257 mm Icemat: Length 254 mm Width 203.2 Bomma vel litt der. Icematen som følger med overflate på 250 x 300 mm. Etter hva jeg vet er det den største musematten av dem alle... Det er nemlig Icemat black 2nd Ed som følger med i pakken med Microsoft IntelliMouse Expl 4.0. Den nye utgaven 44% større enn den opprinnlige icematen. Har selv inteli + icemat 2nd ed. og er veldig fornøyd med den kombinasjonen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Intelli 4.0 + Func er best for gaming i mine øyne. Icemat er stor, kald, bråkete og hard. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Icemat er stor, kald, bråkete og hard. 1. Jeg har aldri vært plaget over at min icemat er kald, detter er et problem som ikke eksisterer i mine øyne. 2. Stort er jo bare posetivt..? 3. Bråkete kan jeg ikke si den er. Lager en lyd men den lyden tenker du ikke mer på når du har brukt den i 2 dager. 4. Hard..? Skal en musematte være myk? Endret 10. april 2004 av t0bben Lenke til kommentar
TJ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Er du i tvil om hvilken mus du bør velge, så les denne testen av Logitech MX510 hos gamer.no EDIT: Speedpad er en veldig god, men undervurdert musematte. Anbefales på det sterkeste. Les f. eks. denne brukertesten. Endret 10. april 2004 av TJ Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 MX 510 og steelpad 4s er den ultimate gaming pakken.. MX 510 er superpresis mener jeg, og er mer digg å holde i en intel 4.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå