ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har bestillt en MX510 nå. Skal legge ut erfaring når jeg fårn Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du liker mx700 sin form så bare gå for mx500-10....Da får du jo omtrent den samme musen men uten den plagsomme "henginga" til trådløse mus...Mener også at fUnc og steelpad 4d er de beste musemattene. Man kan ikke bare si at microsoft er de beste gaming musene, har mx300 selv og er SUPER fornøyd....opp til enhver, sensorene til mx musene kicker ass ialfall!! Sensorene til mx musene er dårligere enn intelli sensorene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ok, da tror jeg jeg går for MS 4.0 med icemat pakken. Anbefaler Steelpad. jeg også. 4D eller 4S Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du liker mx700 sin form så bare gå for mx500-10....Da får du jo omtrent den samme musen men uten den plagsomme "henginga" til trådløse mus...Mener også at fUnc og steelpad 4d er de beste musemattene. Man kan ikke bare si at microsoft er de beste gaming musene, har mx300 selv og er SUPER fornøyd....opp til enhver, sensorene til mx musene kicker ass ialfall!! Sensorene til mx musene er dårligere enn intelli sensorene. Her er det om hvordan man opplever musen selv. Drit i spesifikasjonene på papiret. Det teller 0 og niks når det kommer til slutt om hvilken man skal kjøpe.. Lenke til kommentar
Rious Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) http://www.tomshardware.com/consumer/20031020/mice-23.html 4.0 - http://www.tomshardware.com/consumer/20031020/mice-13.html mx310 - http://www.tomshardware.com/consumer/20031020/mice-17.html har du stor hånd så er vel ikke mx310 den beste Endret 12. mars 2004 av Rious Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 test av mx510 ikke store testen da men dem har jo en koklusjon, Sitat: The Bottom Line The MX510 is a reliable new addition to Logitech's 500 series line of corded mice. For gaming, it's superb -- if you're a serious gamer who's not tired of wires, it's the mouse for you. But if you're solely a business user, this mouse is probably overkill. Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 *venter på ahpadt's erfaringer* I mellomtiden, steelpad 4d eller 4s? Hvilken reagerer best/er størst? gjerne en link til specs. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Begge musene er meget gode. Spiller du cs så gå for MX musen. Siden intelli 4.0 har en "lagg" i aimingen. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Det er ikke bevist at det er noe merkbar forskjell når man kommer høyere enn frekvensene som MX300/500, IE Explorer 3.0 osv, les tester og prøv selv, bruker selv MX310 ettersom jeg syns den er meget kos sammens med min XXXL Q-Pad Gamer ( http://www.q-pad.se ). Jeg syns du burde sjekke om noen venner av deg har de forskjellige musene du ser på og eventuelt teste dem hos de slik at du selv vet hva du vil ha. Endret 12. mars 2004 av Basus Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 du får ikke steelpad i pakken.. dessuten er icematen større og gir mindre friksjon IE 4.0 + Steelpad Steelpad: Length 290 mm - Width 257 mm Icemat: Length 254 mm Width 203.2 Bomma vel litt der. ei jeg bomma ikke.. mente nå standard til steelpad ikke4d Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 OK, cs + mx510 + steelpad4s = bra kombinasjon? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) hva du enn gjør.. ikke kjøp Steel 4d.. Jeg kjøpte den matta.. Og brukte den i 2min.. Siden jeg hadde fUnc1030 fra før.. gikk jeg over til den igjen.. Personlig er jeg mere fornøyd med fUnc...Og ms4.0 synest jeg er god. Når det gjelder icemat. er jeg ikke fan av denne heller.. En kompis av meg kjøpte boundle (ms + ice) og det tok ikke lang tid , før han gikk over til fUnc1030.. 4s er ikke så gale.. men for all del.. ikke kjøp 4d. Konklusjon : kjøp ms4.0 + fUnc1030 + mouse skatez (ikke ice sine) edit : skrive feil ( har en ødelagt N knapp på tastaturet ) Endret 12. mars 2004 av Instict Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Hvordan er størrelsen på 4s vs func1030? Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Og hva slags skatez, hvis ikke ice? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvordan er størrelsen på 4s vs func1030? Jeg tror steel er litt større enn fUnc (steel) Lengde 290 mm - Bredde 257 mm - Tykkelse 3.5 mm (føtter inkludert) Fant ikke noe om fUnc atm. Men seriøst.. Jeg vil anbefale deg å kjøpe fUnc.. Steel er av alu og blir ekstrem kald når det er kaldt.. Men jeg tror ikke du vil angre enten du kjøper 4s eller 1030 Sålenge du holder deg unna "wannabee" matta 4d ! En slik matte kan du klippe ut selv. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 [quote name='slmp' date='12/03/2004 : 22:46'] Og hva slags skatez, hvis ikke ice? [/quote] Desse fungerer bra.. De fungerer faktisk bedre enn ice's egne. Til og med på icemat [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=EGMS&toc=4280"]http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=EGMS&toc=4280[/url] Men viss du kjøper slike. Vil jeg anbefale deg å skifte de ca 1 gang i mnd. For å få optimal ytelse.. Og viss du først begynner å bruke skatez på musa, er det tilnærma umuligt å bruke musa uten skatez i fremtiden. (sålenge du ikke er sinnsyk god til å vaske bort limen) Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du har lest hele topicen så har du sett at jeg allerede har func1030, og det kommer jeg tydeligvis til å fortsette med siden det ikke virker som noen god ide å gå over til steelpad 4s. Da får jeg bestile antifriksjonsmiddel til func1030 og mx510 (siden den tydeligvis er best til spill, ut ifra specs) så snart den kommer inn. Og hva med skatez? Mvh. slmp Lenke til kommentar
slmp Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Og hva slags skatez, hvis ikke ice? Desse fungerer bra.. De fungerer faktisk bedre enn ice's egne. Til og med på icemat http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=EGMS&toc=4280 Men viss du kjøper slike. Vil jeg anbefale deg å skifte de ca 1 gang i mnd. For å få optimal ytelse.. Og viss du først begynner å bruke skatez på musa, er det tilnærma umuligt å bruke musa uten skatez i fremtiden. (sålenge du ikke er sinnsyk god til å vaske bort limen) Sorry, skrev innlegg samtidig. Da blir det sånne mouseskatez og mx510 + friksjonsmiddel på bestilling fra ett postkontor nær deg... Takk for i kveld. Mvh. slmp Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 heh.. har bare lest deler av den.. Jeg vet ikke helt med mx510 , men jeg husker at jeg en gang hadde tenkt å skifte fra ms3.0 til mx500 Men så prøvde jeg mx500 og fant ut at 3.0 ikke var så verst likevel. Men så en dag. Kom 4.0 ut og viste meg hvordan en mus skulle være. Selv om den har endel svakheter (rullehjulet suger) Jeg har vertfall ms4.0 . og kommer ikke til å skifte med det samme. mx510 har jeg dessverre ikke prøvd ennå. Så jeg kan ikke helt uttale meg. Men jeg er vertfall fornøyd med min 4.0 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Begge musene er meget gode.Spiller du cs så gå for MX musen. Siden intelli 4.0 har en "lagg" i aimingen. Trodde det bare var meg som merket "lagg" med intelli 4 musa... Jeg oppdaget lagg i q3 og i cs. Prøvde musa på andre maskiner med samme resultat. Derfor bruker jeg mx 500 musa i stede.. Kan "laggen" med intelli 4 gjøres noe med? noen tips eller tweaks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå