knut Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Linux driver til Intel Pro Wireless 2100 Intel har endelig lansert et prosjekt for å komme med Linux drivere til det mye brukte Intel Pro Wireless 2100 kortet som benyttes i Centrino maskiner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Legger inn Mandrake 10, og skal teste nå! Lenke til kommentar
nander Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Når tilbakemeldingen kommer, (noe jeg gleder meg veldig til!) kan du si noe om maskinen du la den inn på.. Flott å høre at du legger inn Mandrake 10 Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ganske ubrukelige drivere egentlig. Ikke støtte for WEP eller WPA. Men det skal visst komme. Jeg anbefaler NDIS-wrapper <URL=http://ndiswrapper.sourceforge.net/]NDIS-wrapper[/url] (Open source) i motsetning til den kommersielle wrapperen. Lenke til kommentar
nander Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men har jeg rett i å tro at dette er ting som jobbes med nå, i det åpne miljøet? Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hva med skjermkortet i Centrino plattformen? Noen som vet om det finnes en løsning på det? For de som har Centrino maskin som bruker det innebygde skjermkortet i chippsettet (Intel skjermkort) har det nesten vært umulig å bruke Linux! Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå