rolvat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe Casio Exilim EX-Z4 eller Canon Ixus 430 Jeg har 128mb brikke til casio kamera, siden jeg hadde 2 megapixel utgaven til casio før. Dette ble for dårlig. Nå vil jeg ha et kamera som tar BRA bilder. Vil jeg bli fornøyd med Exilim 4, eller vil Canon være et bedre valg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Canon Ixus 430 gir deg bedre bildekvalitet enn Exilim Z4. Vet ikke om Ixus 430 har samme ulempene som Ixus 400, som innebar bl.a. noe dårligere batterikapasitet enn Z4 og noe tregere autofokus. Ellers er jo Z4 mindre, men hvis størrelsen er viktig, så bør du heller gå for Pentax Optio S4. Mindre, og med bedre spesifikasjoner. Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes dette med treg autofokus og dårlig batterikapasitet på IXUS 400 er sterkt overdrevet. Jeg har ikke vært plaget av noen av delene. Opplever dette kameraet som helt perfekt for mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå