aldrimerforum Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 kjipern den! (ikke vondt ment!) aldri hørt om dette før :/ Lenke til kommentar
druid Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hvis du vet om noen som har et HK til CPUen kan du jo spørre om du kan låne og se om HK ditt er ødelagt, det kan høres ut som om HK (HK=Hovedkort :wink: ) har problemer med spenningen som den får fra PSU Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Maskina de har vel ikke vert utsatt for tordenvær? Har vert bortiu ting som har blitt veldig ustabil etter og ha vert gjennom det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Huff, der ville jeg nok bytta ut HK, høres ut som det er helt focka :smile: Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kan bare nevne at jeg sleit med et enormt utvalg av mystiske problemer, som det virket som m ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Etter å ha sjekka ALT annet prøvde jeg å bytte ut en IDE-kabel. Da løste alt seg. Så sjekk om du har vakkel i noen kabler. Virker som om ringvirkningenen er større enn man skulle tro. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 har ingen erfaringer ang. dette, men har du prøvd å bytte psu? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hadde samme problemet på den gamle maskina mi, etter en stund så ville ikke maskina starte i det hele tatt. Her var det hovedkortet som var kaputt, det var et Asus P2L97. Lenke til kommentar
daho Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 hvor stor power er det, det har ikke noe og si hvis det er nytt kabinett vis det er like store powere, kameraten min hadde samme problem men han bytta power så da funka det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå