Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde akkuratt samme problem en gang.

Det var min nye xp 2000+ som var problemet. Jeg prøvde med min gamle athlon cpu og den virket. Så jeg sendte inn min nye cpu, og ei uke senere fikk jeg en ny i posten.

Da virket det :)

Så jeg vil tippe at det er prosessoren din som er problemet. Prøv med en annen hvis du har.

EDIT: post nr 400 HERLIG :green:

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Jeg trur jeg har funnet ut feilen, trur den ligger i kontakten som heter "Power SW" jeg holdte i den mens den satt på plassen sin, så trykkte jeg på start den gikk som den skulle :), men så slapp jeg kontakten og da slutta den å virke, Kan det vere den kontakten at "power sw" ikke får kontakt med pinnen?

Lenke til kommentar
Jeg trur jeg har funnet ut feilen, trur den ligger i kontakten som heter "Power SW" jeg holdte i den mens den satt på plassen sin, så trykkte jeg på start den gikk som den skulle :), men så slapp jeg kontakten og da slutta den å virke, Kan det vere den kontakten at "power sw" ikke får kontakt med pinnen?

Eller at power sw står feil på hovedkortet...

Lenke til kommentar

Eller at power sw står feil på hovedkortet...

den heter ikke Power SW, men jeg gikk ut i fra at det var den, siden andre har samma navnan som det jeg har hatt før, den som jeg trur er Power SW på mitt HK heter "S/b SW"

Lenke til kommentar

hmm, jeg trur _Nå_ at jeg har funnet problemet, jeg så at jumperen ikke ville sitte skikkelig på plassen sin, derfor "slumrer" den og at maskina slår seg av når den mister kontakt, jeg bytta den ut med en Harddisk jumper, går det bra? og xp vill ikke installeres, noen mente at det var cd-rommen sin skyld, da må jeg skifte cd-rom og prøve..

Noen innspill?

6dager til showlan.moo.no :/ må fixe det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...