KjellV Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Nostredamus: Beklager, visste ikke at du hadde dvi på skjermkortet ditt.... Virket kanskje som jeg var litt hissig i mine siste uttalelser, noe som ikke var meningen. Siden kortet har DVI-kontakt, tror du jeg merker noe forskjell om jeg oppgraderer til f.eks. Radeon 9600? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hmm ja den Eizo LCD'n er nok en god del bedre enn min gamle Formac Gallery 2010... Men jeg har jo en Eizo T966 CRT skjerm også Kjørt 1600x1200 noen år nå, og går aldri ned i oppløsning! 2 skjermer med slik oppløsning er utrolig deilig...har nesten FOR STOR desktop plass...hehehe Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Meget bra test! Syns hver test egentlig blir bare bedre og bedre. Fikk nettopp skumlest del2 siden jeg har byttet litt hw, og den var også meget bra! Endret 17. mars 2004 av k_drey Lenke til kommentar
morfin Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kjempebra test som vanlig! Men dere nevner ikke noe om hvor mange døde piksler det var på skjermene? Hvis det i det hele tatt var noen da? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den som hadde 15300kr.. Kan ikke beskrives med ord hvor bra disse testene har vært. Av med hatten og mer til.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den som hadde 15300kr.. Kan ikke beskrives med ord hvor bra disse testene har vært. Av med hatten og mer til.. Av med hatten?? føler meg helt avkledd jeg Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Morroklumpen.. Nei tror jeg ville fått barneombudet eller noe slikt, på nakken om jeg beskrev helt nøyaktig hvor mange klesplagg jeg måtte ha kvittet meg med for å gjøre opp med disse testene (Hyyyysj) Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er Eizo'en samme skjerm som tøse-tyskerne har testet? http://www6.tomshardware.com/display/20040..._panels-06.html Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare to dager igjen til lottotrekning. Edit: Lite spm til testpanelet. Er det ikke surt å måtte sende slike skjermer tilbake når testen er fullført? Du la merke til at to kjøpte og resten av oss forhandler med dama om å kjøpe? Kjempe test, men jeg sitter igjen med et spørsmål som jeg ikke føler jeg fikk svar på.Hva skiller egentlig Eizo fra NEC skjermen, hva gjør den bedre(etter deres mening)? Satt på begge rett etter hverandre, og byttet bare med han ved siden av meg (DesertGlow) og det er egentlig lite som skiller. Litt skarphet som dytter eizo forran bare + garantien Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er Eizo'en samme skjerm som tøse-tyskerne har testet?http://www6.tomshardware.com/display/20040..._panels-06.html Latterlig test. De må ha tatt feil skjerm eller noe... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 japp. og han har et helt annet resultat enn oss.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) eller så har vi bare mer bevis på hvor useriøse THG har blitt? eller de stiller usannsynlig høye krav? Endret 11. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 eller de stiller usannsynlig høye krav? tviler, da det etter alles (vi i testpanelet) ikke er mulig å spore lag i ut2k3 Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hadde dere koblet opp en CRT når dere testet, slik at dere hadde en NULL-referanse for ghosting? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) alle lcd vil ha etterslep, mer eller mindre. Hvorvitt dette er sporbart er et annet spørsmål. Mennesket kan se hele 72 bilder i sekundet. Vanlige dvd filmer spilles av med 30 bilder i sekundet. For min del skjønner jeg ikke hvorfor hw brukerne ser film jeg , kun 30 FPS!! tenkt deg hva du går glipp av. På kino er det jo enda værre, med sine ynklige 24 bilder i sekundet.... Huff huff. Endret 11. mars 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 THG sier L885 benytter S-IPS, HWN sier L885 benytter VA. THG/HWN på jordet eller to forskjellige skjermer med samme modellnummer? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vil ikke dra ut THG på isen siden desert skal jobbe der, men kan bekrefte at Eizo Scandinavia ikke har kjenner til hvor de har de opplysningene fra. L885 benytter et VA panel fra sharps. Alle opplysninger som kommer frem i testen er krosssjekket med produsentene (med unntak av de som var så dårlig at jeg ikke gadd ringe de). Jeg regnet med å måtte bli stilt til veggen av verdens mest kresne forum og har forberedt meg Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hei.. Jeg har en 20.1" Acer AL2021. Den har visstnok TN pluss filter panel... Er dette bra eller? var visst en ny skjerm som hadde (m)va panel men den var 19"... Skjermen er gennial.. gruser 19" crt skjermen min på farger og skerphet, men den er ikke god å såille f.eks nfsu på (blir litt blurry) Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Feanor: jeg tviler meget sterkt på at juvelen din benytter TN basert panel. Det er nok med ganske stor sikkerhet en VA basert en;) TN blir rett og slett for dårlig i den størreslsen. Videre ser specken på skjermen din bra ut, og det gleder meg at du er formøyd... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 dere måtte teste Eizo L885, ikke sant? Dere måtte rive opp et stakkars 14tisshjerte ved å la meg få vite om denne juvelen av en skjerm? Hmm, da var det bare å hive seg ut med avisa om morran i et år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå