Chosiso Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hva syns dere om Yamarin 6110 og nidelv 610. de er i ca samme størrelse. Jeg liker 6110 veldig godt, ligger bra i sjøen! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har ikke prøvd noen av de, men synes begge to er ganske fine Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har sjøl en Yamarin i familien, er vel en 4730 ? ellerno? Den slår det meste av båter i den størrelsen. Den er stødig i vatnet, i forhold til andre båter som har en tendens til å ligge litt skeivt i vatnet. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Vi hadde en 4300 eller noe sånt før.. og den var litt vinglete. så kjøpte vi en Askeladden 505. og den var fin i sjøen. Men vi ville ha en mer turbåt som vi ikke fisket noe særlig med, og var fin og flyttet seg bra til en fin penge, og da ble det 6110. og 6110 fungerer fint i vannet. tar bølgene veldig bra! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det blir litt galt og sammenligne disse båtene fordi det er helt forskjellige priser. -Nidelv har fantastiske sjøegenskaper, og det har yanmarin også. -Nidelv har da innenbords motor, noe som gjør den penere å se på, men drikker jo mye mer enn yanmarins utenbordsmotor. -Nidelv er kjent for å bygge båtene i god kvalitet, ingenting som skrangler i litt sjø. -De finske merkene har fått det på seg at de er dårlig satt sammen og jeg har faktisk lest at noe av innredningen har løsnet fra skruehullene slik at båten tok inn vann gjennom. Ville selv gått for Nidelven, penere utseende, raskere, kvalitet. Og ikke minst holder seg godt i pris når man skal selge den igjen, man kan til og med tjene på det etter 2-3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå