HensH Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, som fersk fotograf trenger jeg et tips om valg av objektiv! Har et Nikon F80 med et standardobjektiv (et av de som foelger med i en pakkeloesning): 28-80 G. Naa vil jeg oppdatere meg, er ute etter baade en skikkelig vidvinkel og et nytt allroundobjektiv med tele. Har tenkt paa foelgende: Nikon 28-200D og: Nikon 20mm ELLER Nikon 18-35 mm Hoeres dette fornuftig ut? Har jeg da en saapass aalreit allround-pakke at jeg kan la den gamle linsa bli liggende aa stoeve? Og hva anbefales, 20mm eller 18-35mm? Setter stor pris paa svaar! Henrik Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ahh, dette var vanskelig å lese Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hmm, dette forumet takler de norske bokstavene æøå (ÆØÅ). Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det var da voldsomt til mas om bokstavene da??!!! For alt det vi vet kan vel HensH sitte på en maskin uten norsk tastatur (være i utlandet). Jeg har selv postet innlegg fra flyplasser i utlandet, vrient å få med norske bokstaver der hvis ikke du er spesielt interessert. La oss heller hjelpe ham med det han spør om! (Sorry HensH, jeg er ikke den rette til å svare på dette.) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 HensH har jo startet tråden får mange mnd siden. Og har ikke postet noe på forumet siden, så jeg tror ikke vi ser han mer.... Så det er ikke vits i å svare nå uansett.... Er faktisk ikke vits å skrive dette heller! Men hva har jeg å dive på når jeg sitter her alene en lørdagskveld og er forkjøla? Har lest ferdig en av Varg Veum bøkene og spillt CS noen timer og er litt sliten i hodet? Merket faktisk at aimen ikke var så veldig rusten! Spillte mot noen sure tyskere. (Som vanlig). AWM eller AWP, som noen kaller den. Den duger fremdeles den.... Jo, da bruker jeg tiden min på å spamme forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå