Doktor Progg Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PS-Data her disse: Samsung CD-R. Noen som har noen erfaringer med de. De er jo billige, men er du dugende (mest til data-brenning)? Takker for svar. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 De tåler jo 52x så de holder i massevis, kan være lurt å ha cover Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg bruker mapper til å oppbevare cd'ene, så det går fint. Men bare fordi at Samsung sier at de tåler 52x betyr jo ikke akkurat automatisk at de er bra plater da! Jeg er ute etter erfaringer med disse platene Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har hatt noen Samsung CD-R plater før som var sertifisert til 24x (mener jeg å huske) - disse var søppel sammen med en Plextor brenner... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har ikke hatt 52x versjonen men 48x versjonen var varierende fra dårlig (100 spindel) til meget bra (50 spindel, 100spindel print versjon). Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 har ikke hatt 52x versjonen men 48x versjonen var varierende fra dårlig (100 spindel) til meget bra (50 spindel, 100spindel print versjon). Ok, du mener at 100 spindel print versjon er gjennomført bra eller gjennomsnittlig bra? Ca. antall feilbrenninger? Jeg har nå brukt Mmore plater (100 cakebox) og kun hatt 1 feilbrenning på ca. 80 cd'er. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg hadde 100pcs print versjonen, det var 48x. Hadde noen feilbrenninger, men det var fordi den gamle brenneren min hadde ikke burnproof teknologi, eller justlink som det heter på NECen min. Trodde de var dårlige ettersom de var laget av CMC (tror jeg), men hadde ingen problemer med de. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 De er produsert av plasmon. De er ikke topp, men helt greie. Svidd meg gjennom en 50 spindel + en halv 100spindel print uten feilbrenninger. (kan nok takke Lite-On LTR-52327S litt for det også, da dette er den beste brenneren som til dags dato er laget med tanke på mediestøtte og brennekvalitet etter min mening). Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 De er produsert av plasmon. De er ikke topp, men helt greie. Svidd meg gjennom en 50 spindel + en halv 100spindel print uten feilbrenninger. (kan nok takke Lite-On LTR-52327S litt for det også, da dette er den beste brenneren som til dags dato er laget med tanke på mediestøtte og brennekvalitet etter min mening). Jeg også har LiteOn.. husker ikke modellen, men kjøpte den i Usa for et år sida eller .no Nei, høres ut som disse cd'ene er helt brukbare. Da slenger jeg inn en bestilling tenker jeg. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå