cornhoolio Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Har spurt om dette før, men fikk ikke noen svar så jeg prøver igjen. Jeg er på utkikk etter ett billig (evt. gratis) program til å overvåke nettverk med. Er det noen som har noen anbefalinger her? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Trenger mer info: Platform, hva du vil overvåke, hva du vil oppnå med overvåkningen (varsling, hendelsesbehandling, interface etc.) Edit: Les gjerne siden linket i signaturen min Endret 11. mars 2004 av Tanguero Lenke til kommentar
bongo2 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har også det spørsmålet der. Her er min informasjon Plattform: Windows 2000 Eventuelt noen xp maskiner Finne logger på hva de har gjort på internett, hva de har foretatt seg på lokal nettverket. Mvh Thomas Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Funnet ett som virker bra Network Probe fra ObjectPlanet, www.objectplanet.com, norsk selskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå