Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men .com er litt mere annerkjent da. Og man slipper reklame, som Tk bomber ut... .tk bomber ikke ut reklame lanka! Det eneste som er dårlig med .tk er at serveren er dårlig, uansett .tk er nå det beste alternativet hvis man ikke vil bruke penger Ja, Men Arne daaaa. Hvem vil vel ikke bruke penger? Hehehe 95 kr pr år for parkering er gunstig. Tror jeg prøver en sånn en jeg.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Lanka: Hvor skal jeg sette inn url'en til filmen i den Windows Media greia? Skal teste det du... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jo. Hva slags redigeringsverktøy bruker du? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du bruker notepad eller no Kan du sette inn filnavn/Url for fil i den første param name linjen <param name="URL" value="Dinfil.avi"> Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Skal jeg ha med hermetegn? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Http://home.no.net/getup1/filmer.html <--- Der har jeg lagt ut en film bare for å teste... Hvorfor virker den ikke? Jeg har skrevet: <param name="Http://home.no.net/getup1/vikersund.WMV" value="vikersund.WMV"> Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Unnskyld meg men.... ehhhemmm ........ Jeg trenger HJELP! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nå må ikke du drive å mase da Hehe er ikke på forumet 24/7... Men jo. Du har skrevet feil i koden. Det skal stå <param name="URL" value="Dinfil.avi"> Det vil si at du skal la URL være og bare bytte ut value. Dinfil.avi azzå. I dit tilfelle blir det : <param name="URL" value="vikersund.WMV"> Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Hvordan får jeg fila til å ikke starte av seg selv da? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Filmene funket helt fint til meg... både apollon og cocain. Verre med linken, den har en ekstra http for mye... hvis det er noen som ikke helt skjønner at det skal kun være en http så blir det vanskelig for de å se filmene dine koslige filmer forresten Lenke til kommentar
god_online Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Prøv å rename fila til et navn uten mellomrom, f.eks. med underscore... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hmm Til ArmenMinAu : Slik er din kode nå-----> <param name="autoStart" value="-1"> MEN bytt ut value... Så det blir <param name="autoStart" value="0"> Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har noen filmer jeg har laget selv på start.no og de kan jeg se helt fint (andre også). foresten her er de www.filmforalle.tk Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har noen filmer jeg har laget selv på start.no og de kan jeg se helt fint (andre også). foresten her er de www.filmforalle.tk Buuuuuuh. Hørte Pop-Up Killeren min pep nåå.. Tk med reklame = Mindre og mindre reklame... Fjern den pop-greia som kommer opp ved loading av siden. Crack som er en bruker her lærte meg noe ganske nyttig ved popup i tk. Du kan fjerne den.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå