Gå til innhold

Beste "Cinematics"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja , hva med 7th Guest? Rebel Assault? (cd rom spill)

Skal vi over til vanlige disk spill, så har nok

Xwing og Tie fighter den beste cinematicsen (før cdrom kom og ødela alt).

Psycho killer på amiga cdtv var også rått, og Introen på Shadow of the Beast 2 var helt vill til å være intro på et 3 diskers spill.

Lenke til kommentar

Helt enig The 7th Guest var meget bra og jeg har jaggu meg det spillet ennå her..også musikken var ganske bra der syntes jeg for en stemning...

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-25 19:51 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hmm. beste gamle retro film var da jo Death Rally..

Nå mener jeg at Diablo2 filmene er de beste som er laga.. er bare så vanvittig bra.

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Shadow of the beast 2 har jo en hel diskett aleine til introen da.. det er fett!

men den feteste introen jeg har vært borti foreløpig må være den orginale carmageddon 1 introen!! DEN var stilig den når jeg kjøpte spillet og prøvde det for første gang!! Genewars er ikke helt borte den eller

Lenke til kommentar

Blizzards cutscenes er helt vanvittige. Trailerne til WC3 anyone?

Men RA2?

dårlig skuespill og middelmådig cgi? nei takk.

Det samme gjelder for 7th guest, bare at der var skuespillerne enda værre. (At CGIen var dårligere kan unnskyldes i og med at spillet er så gammelt.)

Ellers er ikke SquareSoft akkurat tapt bak en stein når det gjelder computergenererte bilder dem heller. Min favoritt er alikevel blizzard, og om jeg ikke får lov å telle med WarCraft3 så sier jeg Diablo2/lod. Starcrafts var mer spennende, men diablo2`s er teknisk overlegne.

Lenke til kommentar

Introen på Carmageddon 1 var jo noe av det feteste på den tiden. Selv om grafikken stinker den dag i dag, så gjør musikken opp for det :smile:

Ellers så var introen til Heroes Of Might And Magic 3 og 4 skikkelig bra :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 17:57, psilocybe skrev:

Quote:

Den 2002-05-29 17:42, Gakks skrev:

Ellers så var introen til Heroes Of Might And Magic 3 og 4 skikkelig bra :smile:

pøh, det var de iallefall ikke. new world computing
kan
ikke lage bra cutscenes (bare så det er sagt, jeg er m&m-fan på min hals.. men la oss kalle en spade for en karbonade..)

Du har helt rett. Animasjonen kunne man gjort bedre selv etter ei uke med 3dsmax, og modellene er grusomme. Men spillene er gode, da. (utenom de to siste m&m.)

Lenke til kommentar

Videoen til Global Ops er litt tøff da, når man snakker om grafikk. Grafikkmessig skal jeg være enig i at videoene i HOMAM 3 og 4 ikke er det alle beste jeg har sett, for å si det slik. Men jeg likte de for det, likte innholdet :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...