Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jeg har noe stygt Q-Teq faenskap... det lille billige til 268 kr. på komplett.... CPUen blir jo så ufattelig varm.. blir jo gjemt bort i et "rom" når man har et skjermkort.... Så da lurer jeg på følgende: Hvilket kabinett anbefaler dere, til rundt 500 kr.. Det bør ihvertfall være en del bedre enn Q-teq kbainettet... litt romslig liksom.. vil ikke bli plaget av at temperaturen på CPU stiger opp mot 70 grader idle pga at den blir innegjemt.... På forhånd takk for svar! Endret 11. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 se her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CI6A21B Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 så bra ut den... men jeg vil gjerne ha et med strømforsyning Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details Pris: 471,- pr. stk. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) *Slettet* Endret 11. mars 2004 av zandro Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Takk Kongen på Karmøy... Mulig jeg går for det i svart/sølv... post gjerne flere tips! Endret 11. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Syns dette her er rått Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Yes... syns det var fett jeg og... men med tanke på at jeg må kjøpe strømforsyning i tillegg, så blir det litt dyrt i forhold til mitt budsjett... Endret 11. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
GSM Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg laget bare et ekstra viftehull over cpu i mitt lille q-tec. funker som bare det. min cpu ligger på 34c på load nå (amd xp 2400+ @ 2117mhz) Og de totale kostnadene kom på 25kr for viftegrill da jeg hadde vifte fra før Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Da prøver jeg dette først!! Bare å drille litt hull? og kjøpe en kabinett vifte? Som suger ut varm luft, eller blåser inn kald luft?????? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 blåser inn kaldluft ville vært ålreit Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Da prøver jeg dette først!! Bare å drille litt hull? og kjøpe en kabinett vifte? Som suger ut varm luft, eller blåser inn kald luft?????? Jeg satt viften til å blåse inn. For å lage hullet borret jeg først et hull og så saget jeg med stikksag. Etter å ha tegnet med passer da. Og så borret jeg hull til skruene og voila, myemye bedre kjøling Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes nå hvertfall disse kabinettene er ganske greie kabinett. Har 3 venner som har de og de er storfornøyde. De er solide og tåler en støkk. Men de er jo en del harry om du ikke liker lys og slikt. Det følger med 3 vifter, og det er jo absolutt ikke ille for et kabinett til 500kr. Men det følger jo ikke med PSU som du helst ville ha, men de fleste kabinetter til rundt 500kr med PSU, anser hvertfall ikke jeg som noe kvalitetsprodukt. Jeg har hvertfall ikke sett noen som jeg ville puttet utstyr til en del høvdinger inni. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg vet... Det er skikkelig fete syns jeg... men med en solid PSU så må jeg opp på 800 kr... Men men... skal prøve GSM sitt tips først... Blir det bra så driter jeg i nytt kabinett i første omgang. **Opp på sentret å kjøpe kabinettvifte på datakjeden** Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Men hvis det bare er selve formen på Q-tec kabinettet du ikke er fornøyd med, (Den innvendige layouten som hindrer all airflow til cpu) så kan du jo bare beholde psu'en og kjøpe nytt kabinett. Dog Q-tec er jo absolutt ikke kvalitetspsuer, men hvis du er fornøyd med den så ser hvertfall ikke jeg noen vits i å kjøpe ny bare fordi du skifter kabinett. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ja kunne egentlig gjort det.. men den PSU'en til Q-teq yter jo langt mindre enn det den er oppgitt til å gjøre (300W)... Derfor vil jeg ha en ordentlig PSU... slik at maskinen kan tåle litt ekstra greier etterhvert... Lenke til kommentar
F.V Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 legg på en lapp til og kjøp aopen h600b til 729,-. skal vist vere superstille Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Den er skrevet opp på lista mi.... Fett med 350W Kan hende jeg ender opp med dette! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Aopen HQ08 til 250kr .. med 300w PSU Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Absolutt billig, men det er jo stygt som bare pokker før man begynner å modde med det. Men utgangspunkt til mange gode modder er det absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå