Gammal Sokk Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Har en førsteutgave av XBOX men DVD-spilleren sliter seriøst. Så det jeg lurer på er om det går ann å kjøpe en ny DVD-spiller og montere den i xbox'en, spilleren har allerede ødelagt ett spill og har store problemer med å lese andre spill og filmer. XBOX'en er ikke moddet eller chip'et. Takker for alle _SERRIØSE_ svar! Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Muligens at du kan kjøpe en helt vanlig dvd spilelr men da må du nopk gjøre modifikasjoner for å få det til å funke! Du kan jo evt. prøve å se om noen selger noen billige DVD rom til xbox på f.eks. ebay! Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tror nok jeg hadde reklamert på den og fått dem til å bytte hele greia. Hvis du ikke har åpnet xboxen din da. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hadde det samme problemet med min Xbox (også første utgave/modell). Ringte Xbox support, de kom og hentet boxen min, og etter en uke hadde jeg en ny box på døra. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Tror nok jeg hadde reklamert på den og fått dem til å bytte hele greia. Hvis du ikke har åpnet xboxen din da. har ikke åpnet den nei. Får ringe support Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jey! De tar inn xbox'en til service kostnaddsfritt, skulle levere med spillet mitt som var fucked og.. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jey! De tar inn xbox'en til service kostnaddsfritt,skulle levere med spillet mitt som var fucked og.. Jepp synes MS var veldig greie å ha med å gjøre på dette punktet. En uke er også relativ kort tid med tanke på at boxen blir sendt til England. Dette koster forresten MS ganske mye penger (dyr frakt + ny xbox), så det er bare å berømme MS for deres velvilje på dette området. Nå er det jo en feil på deres produkt, så det skulle egentlig bare mangle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå