toretors Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Fikk nettopp ei papst vifte fra microplex og når jeg kobler dennne til strømuttak på hovedkortet høres vifta høyere ut en de reklamerte 26db. Det er ingen ulyder eller slikt, bare for sterk rotasjon/gjennomblåsing. Har en antec 120mm vifte fra før som ikke lager noe lyd, så jeg har allerede et sammenlikningsgrunnlag. Tror dere det at jeg bruker strømuttaket på hovedkortet fører til at hastigheten øker? Var det kanskje ment at viften skulle brukes sammen med en spenningsregulator? Hva kan jeg gjøre for å få viften lydstille? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva kan jeg gjøre for å få viften lydstille? kj0pe en motstand Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva kan jeg gjøre for å få viften lydstille? kj0pe en motstand Eller en fanmate. Eller kjøre den på 5 volt, eller bruke +5 og +12v uttak og kjøre den på 7 volt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men Papst vifter har et spenningsområde på 9-13v, og de jeg har vært borti laget ulyder allerede ved 8v. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 NÅ er den blå, hvit og rød ledning, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå