-:Coldplay:- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes Sx1 er ganske stilig også, men den hadde hvert tøff i svart! Siemens sx1 mclaren edition, ganske kul Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ja, for meg er det det. Jeg har 300 bilder på min mobil, og mer er på vei. Så, jeg ville ikke overlevd, ihvertfall ikke med det første. så det vil si, at du dør hvis du ikke kan ha en del bilder??? Helt ærlig, tror du det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kommer den bare til å på vist frem i neste uke, og så må vi vente 6 mnd på at den skal komme til norge i butikkene, eller vil den komme ganske rett etter messen? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvilke pris segment vil den ligge på tror dere? Ser ut som en herlig mobil. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvilke pris segment vil den ligge på tror dere? Ser ut som en herlig mobil. kommer av hva den faktisk får da... om den får minnekort, om dette vil følge med osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå