shahin Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg ser hver dag at folk poster 3 like innlegg etter hverandre. Dette skyldes nok at de klikker på post/send knappen 2-10 ganger (ikke spør meg hvorfor). Se f.eks. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=21682&forum=61 (rent eksempel, finens over 400 slike...) Er det ikke mulig å gjøre noe med dette? (til og med fjerning en etter en hadde vært bra, men er nok veldig tidskrevende) Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det er dessverre stort sett utålmodighet fra bruker som gjør at det kommer dobble/tripple poster. Treg linje = irritasjon. Har gjort dette selv ved et par anledninger, og det irriterer når det ikke går å fjerne de igjenn. Det kunne kanskje være en ide å gjøre det mulig å fjerne kun dobble poster av brukeren selv, uten å gi tilgang til å fjerne den opprinnelige. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det er fullt mulig for brukeren å slette sine egne poster da. Men det må vel gjøres innen en time, eller hva det nå enn hva. Bare velg rediger og kryss av "slett denne meldingen". [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-23 12:41 ] Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det å sende poster 2-3 ganger har dessverre hendt med meg noen ganger,... Når det skjer er det når Internetten er så himla treg her i huset,... Og ikke spør meg hvorfor men,.... når den bruker langtid på noe så er det nesten som om Opera gjør ting to ganger for meg,... - syns det er rart,... Men kan jo være en BUG da,... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Må vel kunne gå ann å lage et script som sletter dobbelposter... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 svar på spørsmålet dit: Trykke en gang på "send"!! Og det er en ting som skjer her på forumet. det hender at alt stopper opp når jeg skal inn på en post. Den bare står der, står i mellom 10 og 40 sekunder. Men dette skjer bare innimellom da.. heldigvis.. m,enm dette skjer også når jeg trykker på "send".. noen som tilfeldigvis vet hva dette er?? Skjer hos en kamerat gså.. (BigFish på forumet) Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Dette skulle vel la seg løse ved å legge inn en aldri så liten kodebit i fila/scriptet som registrerer postene. Forumet er jo laget i php, hvis man registrerte en sessionvariabel med post-tittel evt tidspunktet for siste post, kunne man sjekke på disse verdiene og hindre dobbelposting. Dette vil muligens gjøre posting bittelitt trengere, men sannsynligvis ikke merkbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå