PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann, jeg mener å ha lest noe om trådløse nettverkskort som kunne puttes inn i SD-kortporter på Palms (og sikkert andre PDAs også). Men nå klarer jeg ikke finne noe om dette. Husker jeg galt, eller er dette noe som finens og brukes uten problemer? Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er på jakt etter det samme, men enn så lenge må vi bare smøre oss med tolmodighet. Sandisk lovet i hele fjor å lage drivere til os 4.1 og 5, men kom med utsettelser hele tiden. Nå har de kanselert utvikling av drivere til os 4.1 og konsentrerer seg og os 5 og evt. 6 når det kommer i løpet av året. Siste oppdatering er at drivere skal være klart 2 kvartal. dvs. en gang mellom 1 april og 1 juli. Det er andre produsenter som f.eks Socket men de har tilsvardene utsettelser/problemer med drivere til Palm. The Register skrev en artikkel i desember som beskriver noen av problemene produsentene har hatt. Se her Lenke til kommentar
fashion Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 http://www.idedata.no/butikk/produkt.asp?P...FEDB24E&M=1&pm= sd wlan kort Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Sånne jeg har sett etter, men jeg vil ha til Palm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå