Gå til innhold

Lydproblemer i WinXP!

Anbefalte innlegg

Etter at jeg installerte WinXP PRO på maskinen(clean)

har jeg hatt div. lydproblemer i nesten alle programmer der lyden "hakker"i takt med HD'n! Har prøvd å oppdatere lyd driver(og alle andre), men uten hell:(

Har alldri hatt problemer med lyden i WinMe og Win98se, ALLDRI! Noen som vet hva årsaken kan være?

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-23 16:47, EviLEddiE skrev:

Sett SB Live! 'en din i PCI slot nummer 4. Dette pleier å ta rotta på mesteparten av støyproblemene relatert til dette kortet.

Sørg også for å deaktivere alle former for softwarebasert CPU-kjøling.

Har prøvd det nå, men har fortsatt problemer!!!

Har også prøvd alle andre pcislotter men uten hell:(

Det må jo være WinXP det er noe galt med eller?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-25 16:30, turboduron skrev:

har du lastet siste oppdateringene på drivere fra microsoft?

jeg hadde samme problemet men det forsvant etter jeg la inn dem siste driveroppdateringene fra microsoft-update

Ja, har prøvd Windows update og lastet ned alle oppdateringer(har også nyeste bios "kt64" datert 7/11 2001), MEN problemet er der fremdeles!

**** dette er irriterende! I winme funker det helt fint. i XP...ikke:(

Lenke til kommentar

Quote:

Ja, har prøvd Windows update og lastet ned alle oppdateringer(har også nyeste bios "kt64" datert 7/11 2001), MEN problemet er der fremdeles!

Jeg har samme hk som deg, hadde samme problemet med den bios versionen du har no, skift til KT74A da skal du se at lyden blir fin igjen :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-01 16:52, Mr-Smith skrev:

Quote:

Jeg har samme hk som deg, hadde samme problemet med den bios versionen du har no, skift til KT74A da skal du se at lyden blir fin igjen :smile:

Har sett på abits side og nyeste bios heter 7N alias kt77n ikke noe KT74A. Det står ikke at denne bios vil rette på noen problemer anngående lydproblemene mine? skal alikevell laste den inn og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...