Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst, virket ganske frisk. Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. :ermm: Designet er ikke så veldig ryddig - her er det potensiale. Boksen til venstre er ufullstendig i IE. MouseOver i menyen er alltid et pluss. Men det er en grei side - terningkast 3. ;)

Lenke til kommentar
Ikke verst, virket ganske frisk. Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. :ermm: Designet er ikke så veldig ryddig - her er det potensiale. Boksen til venstre er ufullstendig i IE. MouseOver i menyen er alltid et pluss. Men det er en grei side - terningkast 3. ;)

boksen til venstre er bare et bilde, den var for brei så eg måtte korte ned på den.

Skal i framtida bli autogenerert der kvar gang eg legg ut noko nytt i portefolioen

Lenke til kommentar
Noen som har nokon konkrete tips?

Jau...

• Strekk de røde feltene på høye og venstre side helt til toppen, og legg dem helt til sidene.
  • Få en mouseover i menyen
  • Finn en mer passende font for nyhetene.

Ellers må jeg si at jeg forsåvidt likte den enkle og greie stilen. :yes:

Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Fin side!

- "Om meg" er mindre enn resten av menyknappene.

- Hadde vært finere om du har menyknappene midt i, istedet for høyrejustert.. så litt rart ut.

- ikke bruk | mellom knappene, | som horisontal skille er ikke bra.

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar

Alt det de andre har sagt + følgende:

Portefølje er det norske ordet for portfolio. Mao. "portefolio" er verken norsk, engelsk eller russisk for den saks skyld.

[frustrasjon]

Når skal forlk lære seg hvordan man staver det ordet? :wallbash:

[/frustrasjon]

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
... Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite.  :ermm:  ..

Nei, syntes de fargene funker fint mot hverandre.

Joa, det ble bedre når han flyttet sidekolonnene opp mot menylinjen - da kom det ikke så mye hvitt i mellom. Hvis han fikser litt på fonten, "om meg"-knappen og lager en litt mer estetisk header, så blir det bra dette her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...