Tafsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Heisann, vil gjerne ha tilbakemelding på heimesida som eg jobba med no... My Webpage Edit: og tips Endret 11. mars 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ikke verst, virket ganske frisk. Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. Designet er ikke så veldig ryddig - her er det potensiale. Boksen til venstre er ufullstendig i IE. MouseOver i menyen er alltid et pluss. Men det er en grei side - terningkast 3. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Helt grei, men: Mangler mouseover på meny Ikke lik i Opera og IE Fonten Georgia liker jeg ikke, den ligner for mye på TNR TNR på de andre sidene!!!! Finner ikke UFC kortet mitt, så jeg må nok overlate den jobben til noen andre... Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ikke verst, virket ganske frisk. Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. Designet er ikke så veldig ryddig - her er det potensiale. Boksen til venstre er ufullstendig i IE. MouseOver i menyen er alltid et pluss. Men det er en grei side - terningkast 3. boksen til venstre er bare et bilde, den var for brei så eg måtte korte ned på den. Skal i framtida bli autogenerert der kvar gang eg legg ut noko nytt i portefolioen Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 kommer bare opp med en ting jeg... klumpete og stor på alt for ltien plass Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Finner ikke UFC kortet mitt, så jeg må nok overlate den jobben til noen andre... Her, smarten! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Noen som har nokon konkrete tips? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noen som har nokon konkrete tips? Jau... Strekk de røde feltene på høye og venstre side helt til toppen, og legg dem helt til sidene. Få en mouseover i menyen Finn en mer passende font for nyhetene. Ellers må jeg si at jeg forsåvidt likte den enkle og greie stilen. Stå på! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Finner ikke UFC kortet mitt, så jeg må nok overlate den jobben til noen andre... Her, smarten! NEI!!! jeg har redigert med eget bilde.... får laste ned ny .psd fra UFC.DEMOTED.ORG... Edit: Er alle fornøyd nå??? Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Finner ikke UFC kortet mitt, så jeg må nok overlate den jobben til noen andre... Her, smarten! NEI!!! jeg har redigert med eget bilde.... får laste ned ny .psd fra ufc.org... Når fikk UFC eget domene..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sorry da!!!! jeg gjør jo f... meg alt feil i dag virker det som Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sorry da!!!! jeg gjør jo f... meg alt feil i dag virker det som Hhihi.. Jeg bare kverulerer og piker på det som er. Kjeder livet av meg.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noe sier meg at siden bare er testet i IE. htt://validator.w3.org/ er en fin side "Velkommen til"? (title) Velkommen til hva? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Fin side! - "Om meg" er mindre enn resten av menyknappene. - Hadde vært finere om du har menyknappene midt i, istedet for høyrejustert.. så litt rart ut. - ikke bruk | mellom knappene, | som horisontal skille er ikke bra. Endret 11. mars 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Alt det de andre har sagt + følgende: Portefølje er det norske ordet for portfolio. Mao. "portefolio" er verken norsk, engelsk eller russisk for den saks skyld. [frustrasjon] Når skal forlk lære seg hvordan man staver det ordet? [/frustrasjon] Endret 11. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Loomy: --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=126777&hl= Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ... Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. .. Nei, syntes de fargene funker fint mot hverandre. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ... Men rødfargen var muligens litt skarp mot det hvite. .. Nei, syntes de fargene funker fint mot hverandre. Joa, det ble bedre når han flyttet sidekolonnene opp mot menylinjen - da kom det ikke så mye hvitt i mellom. Hvis han fikser litt på fonten, "om meg"-knappen og lager en litt mer estetisk header, så blir det bra dette her. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men siden ser fortsatt feil ut i opera... prøv å få fikset det, ok? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Takker for tilbakemeldingane, og er allerede i fullgang med å forbedre sida. Det med opera får eg fikse seinare men takk for bemrkninga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå