Fragment Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei Har prøvd å uppe biosen på min G732 før, men har ikke klart det. Bruker jeg winflash klikker dette, og jeg får ikke uppe via dos, ettersom jeg bruker winxp. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 stort sett er elitegroup et bra firma,men når det gjelder bios-oppgraderinger så suger de mildt sagt. har prøvd det samme selv, winflash er for en annen type bios enn den som sitter i de fleste green-maskinene. oppskrift hos elitegroup er at du må lage en oppstartsdiskett og boote med denne. tatt i betrakning at det ikke er diskettstasjon på green-maskinene finner jeg dette lite gjennomtenkt fra ecs sin side. det er mulig du kan klare det med en usb-plugg eller en ekstern floppy... Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sliter med det samme selv. ECS er helt latterlig på det området der. Og når de endelig kommer med en BIOS-oppdatering, så har de heller ikke med det som de fleste kunne tenkt seg, nemlig at CPU-viften ikke skal gå på full hastighet hele tiden. Men men.. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Winflash av bios går veldig ofte galt så jeg ville heller gjort det på vanlig måte. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Har prøvd med win98 oppstartdisk på usb-flash-plugg. Men problemet er at dos ikke støtter ntfs Det er jo bare typisk Men det er bios fra phoenix , og har ikke de en flash-utility for windows? Men så er vel problemet at *.* fila fra elitegroup ikke støtter den flash utilitien igjen Noen som vet om jeg kan bytte ut min mob. raedon 9000 til mob. raedon 9600 (som sitter i Green 736). Den er jo bygd på det samme chassiset...Men da må vel jeg flashe bios...å det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå