spiro Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Denne tråden passer meg utmerket! Jo flere av dere som IKKE liker dette kabinettet, jo større er sjangsen for at de ikke får solgt det og må sette ned prisen slik at jeg kan kjøpe et par stykker for småpenger... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg syns det var dritkult Men jeg ønsker meg mest en slik boks å ha i stua, og da passer det vel ikke så bra med et gult og sort kabinett... Det stikker seg jo liksom litt fram, da... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du får det i en sort/sølv (istede for sort/gul) også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter? 1. Skjermkort 2. Lydkort + sån gameport på 3. Trådløst nettverkskort 4. og vanlig nettverks kort til lan og 5. Gameport kort Skjermkort bruker AGP, Lyd og vanlig nettverkskort er integrert på hovedkortet på de aller fleste M-ATX-kortene. Da har du ennå to ledige PCI-porter om du har game-port i front av habinettet, på IO-plata eller en annen plass. Evt. 1 ledig PCI-spor om du absolutt på ha den gameport-bracket'en. (Det meste av spill-utstur bruker jo USB i dag) Problemet med mATX er ikke at det er for få PCI slots. Det kjedelige med mATX er at det er alt for få mATX hovedkort på markedet. Den er jeg helt enig i. Det burde vært mange flere gode m-ATX-kort på markedet. Med gode mener jeg gode overklokkingsegenskaper, og mye integrert stash som SATA, firewire, nye brikkesett osv. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ikke jeg som bruker penger på det kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå