Rob3rt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hadde den vært grønn der det er gult kunne det minnet om Xbox designet. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det kunne vært kult hvis den stygge glorete sidedøren hadde vært fjernet og det gule hadde vært byttet ut med sølv/alu. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg synes det kabinettet var direkte stygt. Men et pluss er jo at det er veldig lett. En annen ting kan[/] vere plassen, ikke alle som trenger så mye plass. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Syns ledningene for resetswitch, HDDLED osv. var fryktelig knotete på Gaming Box'en. Nesten håpløst å få festet de med bare en leder. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Enkelt å bære siden det er lett og enklere å ta med på lan og lite plass til vannkjøling. Disse design kabinettene er jo fra 3 til 8-9 kg så alle er ikke lette. Kjøp deg ett Lian LI Tower i aluminium,finnes vel ikke noe lettere å bære på,penere er de også. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Smaken er som baken. Syns kabinettet var ganske digg... morro moddeobjekt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg. SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter? Men hadde du kjøpt et nytt hovedkort bare for å bruke dette kabinettet? Kjøp deg ett Lian LI Tower i aluminium,finnes vel ikke noe lettere å bære på,penere er de også. Billige er de også. Bare ~1200,- med PSU. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg. SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter? Men hadde du kjøpt et nytt hovedkort bare for å bruke dette kabinettet? Jepp, jeg kjøper som regel HK, kab og PSU samtidig. Ofte samtidig som CPU, rem og kjøler også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det kunne vært kult hvis den stygge glorete sidedøren hadde vært fjernet og det gule hadde vært byttet ut med sølv/alu. tipper det blir med dette som det forrige kabinettet deres, at sidedøra er ekstra utstyr og at det kommer i flere forskjellige farger. så tror det kan bli riktig så bra dette kabinettet! som du sa, uten den harry sidedøra og med en litt mer nøytral farge hadde det vært knall. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vel, appelerer ikke akkuratt til min smak ihvertfall. Men er nok folk som kjøper dette også Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Egentlig greit kabbis, men altfor lite. Trenger mer enn en et cd/dvd-rom Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jepp, jeg kjøper som regel HK, kab og PSU samtidig. Ofte samtidig som CPU, rem og kjøler også. Flaks, men da er det bare den ulempen at det bare er et par hovedkort som kommer som m-atx, og kommer ofte mye senere enn atx versjonene. F.eks nForce2 Ultra 400. Hvor mange m-atx nF2 U4 hovedkort er det? På komplett er 5 av 32 SocketA hovedkort m-atx. I prisguiden er 12 av ~90 Socket 478 hovedkort m-atx. Poenget mitt er hvertfall at det er en stor ulempe at hovedkortet ikke tar ATX hovedkort, selv om du ikke bruker mer enn tre PCI plasser. Endret 11. mars 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter? 1. Skjermkort 2. Lydkort + sån gameport på 3. Trådløst nettverkskort 4. og vanlig nettverks kort til lan og 5. Gameport kort ^^ noen som har allt det der også sikkert Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det meste er nok integrert men ja noen trenger flere porter Lenke til kommentar
john_h Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tja... Litt for spesielt design etter min smak, men det finnes nok mange som faller for dette kabinettet.. Selv foretrekker jeg det litt mer stilrene.. (og det kommer fra en som har et Packard Bell kabinett moddet med brødkniv ) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter? Når var sist gang du kjøpte et microATX hovedkort? Problemet med mATX er ikke at det er for få PCI slots. Det kjedelige med mATX er at det er alt for få mATX hovedkort på markedet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg syns det var litt tøft jeg, fikk litt G5 tanker når jeg så det Men er utelukket siden det er Micro-Atx litt dumt i grund. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Så helt greit ut. Men hvis jeg skulle tatt den helt ut ville jeg heller kjøpt et Lian Li Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg synes i grunnen det var helt greit, det har jaffal liten stue-faktor. Min personlighe oppfatning er at designet er kuult da. Og jeg vedder på at noen som er flinke til å lakkere kan gjøre kabinettet mer attraktivt. F.eks, bruke gusj-grønt i steden for gult, slik at det blir lik XBox i farge-kombinasjonen. Men min personlige smak sier at jeg vil ha et kabinett i børstet aluminium som ikke er for stort. Lian Li PC3077 synes jeg virker kuulere som liten gaming-pc, selv om det er dyrt. Smak er som baken, og bred som hos mange amerikanere. OT: det heter kult med ÉN u og ikke to tilbake til topic: ser greit ut, men det at det er micro-atx trekker definitivt ned ettersom det er ikke pciportene som er det viktigste, men muligheten for å ha plass til et vanlig atxkort Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Shuttle er mye mer "GamerPC" enn noe annet, fler og fler gamere som jeg kjenner har begynt å kjøpe det istedenfor de andre kabinettene. Og barebone er jo mye mindre også og dermed kjekkere å dra på LAN med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå