Gå til innhold

Nytt "spillkabinett" fra Chenbro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelt å bære siden det er lett og enklere å ta med på lan og lite plass til vannkjøling.

Disse design kabinettene er jo fra 3 til 8-9 kg så alle er ikke lette.

Kjøp deg ett Lian LI Tower i aluminium,finnes vel ikke noe lettere å bære på,penere er de også.

Lenke til kommentar
Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg.

SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter?

Men hadde du kjøpt et nytt hovedkort bare for å bruke dette kabinettet?

Kjøp deg ett Lian LI Tower i aluminium,finnes vel ikke noe lettere å bære på,penere er de også.

Billige er de også. Bare ~1200,- med PSU.

Lenke til kommentar
Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg.

SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter?

Men hadde du kjøpt et nytt hovedkort bare for å bruke dette kabinettet?

Jepp, jeg kjøper som regel HK, kab og PSU samtidig. Ofte samtidig som CPU, rem og kjøler også.

Lenke til kommentar
Det kunne vært kult hvis den stygge glorete sidedøren hadde vært fjernet og det gule hadde vært byttet ut med sølv/alu.

tipper det blir med dette som det forrige kabinettet deres, at sidedøra er ekstra utstyr og at det kommer i flere forskjellige farger.

så tror det kan bli riktig så bra dette kabinettet! som du sa, uten den harry sidedøra og med en litt mer nøytral farge hadde det vært knall.

Lenke til kommentar
Jepp, jeg kjøper som regel HK, kab og PSU samtidig. Ofte samtidig som CPU, rem og kjøler også.

Flaks, men da er det bare den ulempen at det bare er et par hovedkort som kommer som m-atx, og kommer ofte mye senere enn atx versjonene.

F.eks nForce2 Ultra 400. Hvor mange m-atx nF2 U4 hovedkort er det?

På komplett er 5 av 32 SocketA hovedkort m-atx.

I prisguiden er 12 av ~90 Socket 478 hovedkort m-atx.

Poenget mitt er hvertfall at det er en stor ulempe at hovedkortet ikke tar ATX hovedkort, selv om du ikke bruker mer enn tre PCI plasser.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Tja... Litt for spesielt design etter min smak, men det finnes nok mange som faller for dette kabinettet..

Selv foretrekker jeg det litt mer stilrene.. (og det kommer fra en som har et Packard Bell kabinett moddet med brødkniv :p)

Lenke til kommentar
Jeg synes i grunnen det var helt greit, det har jaffal liten stue-faktor. Min personlighe oppfatning er at designet er kuult da. Og jeg vedder på at noen som er flinke til å lakkere kan gjøre kabinettet mer attraktivt.

F.eks, bruke gusj-grønt i steden for gult, slik at det blir lik XBox i farge-kombinasjonen.

Men min personlige smak sier at jeg vil ha et kabinett i børstet aluminium som ikke er for stort. Lian Li PC3077 synes jeg virker kuulere som liten gaming-pc, selv om det er dyrt.

Smak er som baken, og bred som hos mange amerikanere.

OT:

det heter kult med ÉN u og ikke to

tilbake til topic:

ser greit ut, men det at det er micro-atx trekker definitivt ned ettersom det er ikke pciportene som er det viktigste, men muligheten for å ha plass til et vanlig atxkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...