Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 TUSEN TAKK satyrium!!!!! :grin: :grin: Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hm... takk vel jeg og si, den saken visste jeg ikke om Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare hyggelig å være til hjelp jibril. Den løsningen jeg nevnte, gjør forresten at alle elementer får 0 i margin og padding. Men, disse verdiene vil bli overstyrt om det settes nye verdier for hvert element lenger ned i stilsettet. Kan ikke komme på noen ulemper med å bruke denne metoden, og det skaper dessuten ekstra "kontroll" over innholdet ditt, siden element som p og form har en standardverdi for margin. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Bare hyggelig å være til hjelp jibril. Den løsningen jeg nevnte, gjør forresten at alle elementer får 0 i margin og padding. Men, disse verdiene vil bli overstyrt om det settes nye verdier for hvert element lenger ned i stilsettet. Kan ikke komme på noen ulemper med å bruke denne metoden, og det skaper dessuten ekstra "kontroll" over innholdet ditt, siden element som p og form har en standardverdi for margin. Ja, jeg merket at det ble overstyrt av nye verdier, men hvis det ikke hadde det, hadde det jo egentlig vært helt idiotisk... Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå