Li1 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) er i kairo for 2. gang, skal reise opp til arcology, men den bedritne heisen funker jo ikke. Står ikke noe om det i walkthrough's på nettet, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen som vet eller? Endret 16. mars 2004 av Li1 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dette kan bli en spoiler, Li1! Sett advarsel på topic! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 SPOILER (ikke les hvis du ikke vil vite hva du skal): Kan du huske at du kunne entre moskeen fra Arcology-fløyen da du var der sist? Dette betyr at moskeen har to innganger - en mot gaten, og en mot Arcology-fløyen. Med andre ord må du følge skiltene til moskeen og gå gjennom den og ut på den andre siden. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herregud spillet er jo så kjedelig! Kommer ingen vei, må leite rundt over alt hele tiden, så sykt kjedelig. Personlig synes jeg spiller er ufatelig dårlig. Er ikke ekte pnh33c8 da.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herregud spillet er jo så kjedelig! Kommer ingen vei, må leite rundt over alt hele tiden, så sykt kjedelig. Personlig synes jeg spiller er ufatelig dårlig. Er ikke ekte pnh33c8 da.. Fint, hva dette har med topic å gjøre forstår ikke jeg.. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Herregud spillet er jo så kjedelig! Kommer ingen vei, må leite rundt over alt hele tiden, så sykt kjedelig. Personlig synes jeg spiller er ufatelig dårlig. Er ikke ekte pnh33c8 da.. det hjalp han mye og finne veien Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gå til Moskeen og på andre siden i Moskeen finner du en ingang til dit du skal. Inne i Arceolegy dig så gå helt opp drep 3 vakter og gå inn ii heisen vips feridg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå