Senshi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg tenkte å kjøpe meg en ny HD, men mens jeg sjekket litt rundt ser jeg at komplett har 2 forskjellige disker på 250 GB, fra WD, med marginal prisforskjell.... Men jeg lurte på om det er noen vesentlig forskjell på disse to?? WD Caviar 250GB IDE 7200RPM 8MB cache WD2500JB WD Caviar 250GB IDE 7200RPM 8MB cache WD2500PB Håper noen kan hjelpe meg! Mvh Senshi Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg tenkte å kjøpe meg en ny HD, men mens jeg sjekket litt rundt ser jeg at komplett har 2 forskjellige disker på 250 GB, fra WD, med marginal prisforskjell.... Men jeg lurte på om det er noen vesentlig forskjell på disse to?? WD Caviar 250GB IDE 7200RPM 8MB cache WD2500JB WD Caviar 250GB IDE 7200RPM 8MB cache WD2500PB Håper noen kan hjelpe meg! Mvh Senshi 'Fluid Dynamic Bearing (FDB)-motor' og 'Shock Guard' er de eneste forskjellene jeg finner (det er PB-disken som har dette), så det virker som det er den nyeste modellen... Kanskje den er litt raskere pga det, men ellers virker det ikke som det er noen vesentlige forskjeller spesifikasjonsmessig. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Så vidt jeg har fått med meg er PB den nyeste versjonen som innebærer en ny type kulelager som er mer slitesterkt. altså PB-disken skal holde lenger uten kræsj... Kjøp PB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå