petterg Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Var i butikken igjen i går, krangla masse. De mente jeg prøvde å lure dem! Først da jeg bladde opp bilder av skjermbildene med feilmeldinger var de villige til å sende videre til Norek for testing. Fatter ikke at de kan være så sære. Det er dyrere for dem å ha en kar som sitter å kaster bort masse tid (=penger) på testing (håper de ikke bare sier de tester) enn å gi ut et nytt kort. I tillegg taper de en god del på å ikke behandle en stor-kundene sine litt bedre. Skal legge til at dette var første gang jeg har hatt problemer med Komplett-kjeden. Har vært kunde der siden oppstarten i en kjeller utenfor Sandefjord. Det er også første gang jeg har kjøpt demovarer - de hadde ikke nytt på lager den dagen jeg trengte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå