Rampage Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg kjøpte akkurat dette kortet, men har hørt mye om at jeg kanskje burde kjøpt et bedre et, føler at jeg har gjort et dårlig kjøp Har jeg? Creative VGA-Card Geforce FX5600XT 256MB AGP DVI TV-Out Bulk Varenummer 70GB000002033 Produsent Creative Forsendelsesvekt 0.20 Segment SKJERMKORT Prod.familie Geforce FX Link til produkt http://se.europe.creative.com/products/product.asp?prod=552 Link til produsent http://se.europe.creative.com 924,- inkl. mva På lager 100+ The 3D Blaster 5 FX5600 XT is the card to choose for great results in all games. With its 275MHz core, 256MB of 500MHz memory and 400MHz RAMDAC, it's perfect for the gamer who wants the outstanding performance of the NVIDIA GeForce FX 5600 GPU. It processes up to 69 million vertices/sec. at a fill rate of 1.1 billion texels/sec. and up to 16 textures per pixel, to give great results in all games. It also gives users the added benefits of DirectX 9 compatibility as well as NVIDIA technologies such as CineFX, for advanced vertex and pixel shading and special effects; Intellisample, the industry's fastest antialiasing solution; and nView multi-display technology. Spesifikasjoner Produktbeskrivelse Creative 3D Blaster 5 FX5600 XT - grafikkadapter - GF FX 5600XT - 256 MB Enhetstype Grafikkadapter Utførelse Plugginnkort Grensesnittype AGP 8x Grafisk prosessor / leverandør NVidia GeForce FX 5600XT RAMDAC-klokkehastighet 400 MHz Støttede API DirectX 9.0 Videominne installert (maks) 256 MB Standarder for videokomprimering MPEG-2 TV-grensesnitt TV-utgang Pakketype Bulk Fabrikantgaranti 2 års garanti Detaljerte spesifikasjoner Generelt Kompatibilitet PC Enhetstype Grafikkadapter Utførelse Plugginnkort Grensesnittype AGP 8x Diverse Pakketype Bulk Fabrikantgaranti Service og støtte 2 års garanti Service- og støttedetaljer Begrenset garanti - 2 år Videoutgang Analogvideoformat RGB, S-Video Digital videostandard Digital Visual Interface (DVI) Støttede API DirectX 9.0 Standarder for videokomprimering MPEG-2 TV-grensesnitt TV-utgang Prosessor / Minne Grafisk prosessor / leverandør NVidia GeForce FX 5600XT Videominne installert (maks) 256 MB Databredde for grafikkprosessorer 256-bit RAMDAC-klokkehastighet 400 MHz Memory Clock Speed 500 MHz Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x S-videoutgang - 4 PIN mini-DIN 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) Kompatible spor 1 x AGP Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Et radeon 9600 (Ikke pro eller XT) vil yte bedre enn det kortet der, og koster like mye. I tillegg, så vil et kort med 256MB minne i den klassen faktisk yte mindre enn et kort med 128MB, så jeg anbefaler deg i bunn og grunn å bytte det. Har du litt mer penger å legge i et grafikkort, så kjøper du enten 9600XT eller 9800Pro. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 For å spare litt penger så kan du kjøpe et 9600 eller 9800 non-pro og flashe det til XT. Det gjorde jeg med mitt 9600 kort og er strålende fornøyd med det i grunn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sagt det før og sier det igjen..det er snakk om klokking, ikke flashing.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Så det var et dårlig kjøp? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 det var ikke noe godt kjøp nei. du bør bytte det ot et 9600xt eller pro. gir MYE bedre ytelse for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå