Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Har koblet til harddisken riktig... har lagt den til i bios.. alt ser ut til å være OK.. Enheten fungerer som den skal i Enhetsbehandlingen... MEN!!!! Den kommer ikke opp på Min Datamaskin!! Noen som har noen teorier om hva som kan være galt??? isåfall, list de opp her! Er ganske ny med akkurat dette, så mulig jeg har hoppet over noe som burde være en selvfølge... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvis du kjører XP. H.Klikk på din datamaskin. Velg behandle. deretter diskmanagement og formater den der Da vil den komme frem under dine disker i utforsker. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Kjører Windows 2000 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kjører Windows 2000 Kontrollpanel - administrative verktøy - Datamaskinbehandling - Lagringsplass - Diskbehandling Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Samme for 2000 som for XP. Høyreklikk på min datamaskin og velg behandle/manage gå til disk management, høyreklikk på den grå feltet ved siden av der det står størelsen på disken (altså til venstre), velg activate/initialize eller noe sånn, høyreklikk der størelsestallet står og lag partisjoner. Formater deretter partisjonene. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Thanks... Nå fungerer det... Takk skal dere ha!!! Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Takker takker takker...... super takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå