Swixz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Etter å ha handlet utstyr fra "alle" store leverandører over lang tid, må 3dfxcool få litt ros for å ha den kjappeste leveringen av samtlige(aldri mer en to dager fra bestilling til levering) og et anstendig utvalg. En webshop som hovedsakelig lever av å selge casemod utstyr SKAL ha leds og brytere m.m. for de som ønsker litt mer en et fabrikk-moddet kabinett. Her er det kun microplex og 3dfxcool som leverer varene.(et aldri så lite hint til netconnection her...) Lenke til kommentar
Dette_er_meg Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det kortet rocker, jeg har det selv, 3dfxcool er drittbra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 burde ikke postgangen få skryt for dette ? du kan gi dem skryt for at de er rask til å legge varene klar til sending, men blir kanskje litt feil å skryte fordi det ikke tar mer enn 2 dager mtp at dette er noe posten står for. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Vel, nå har jeg handlet mange ganger på 3dfxcool, tilsvarende hos microplex, samme på komplett, forøvrig hos databutikken, MPX, PSdata, Vaagen, ITbutikken, Norek o.s.v. alt etter hvor det er billigst og hvem som har hva jeg leter etter. Etter all min erfaring hører det med til sjeldenhetene at man får varene to dager etter bestilling, hver gang. Posten sender pakker etter rutetabeller, og skal, i teorien, levere pakkene like raskt/sent hver gang. Det som gjør at pakkene kommer raskere frem, er at butikken klarer å få pakken med posten på første "ruteavgang". Ofte innebærer det at butikken må lage til pakken "før fanden har fått på seg tøflene", og sende en egen bil ned til godsterminalen for å få pakkene med første fly. Og det er det ikke alle som gidder... Derfor synes jeg de skal ha ros for den innsatsen de gjør. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det kortet rocker, jeg har det selv, 3dfxcool er drittbra. Skjermkortet er helt sikkert drittbra men vi snakker webshoperfaringer dvs en webshop ved navn 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå