Errae Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei! Er det noen som veit om drivere/program til denne skrivern ? jeg bruker Fedora C1 (= tusen takk Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 siden finnes ikke )= Lenke til kommentar
moesen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 siden finnes ikke )= Jo det gjør den Welcome to the LinuxPrinting.org website. We have resources to help with printing under free operating systems like GNU/Linux and the BSDs or under commercial UNIX-like systems such as Solaris and OS X. Looking for configuration or driver help? Try our CUPS Quick Start or look for your printer in the database. For more detail, try Till and Kurt's Tutorial. If all else fails, ask a human in the forums. Researching a printer purchase? Start with suggested printers, or browse the database. Looking for software? We host Foomatic and some other programs. Want to help? Here's how. Får jeg opp Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) fungerte nå (= uansett fantes det ikke driver til min skriver der )= Endret 15. mars 2004 av Errae Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da tror jeg det ser dårlig ut. Tror den siden har oversikt over alle. Sjekk siden til produsenten. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det kan jo hende du kan bruke hpijs eller .no. Velg en printer som liknet. Skjekket selv, det sto ikke noe om denne printeren på linuxprinting. Spess. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 kan no prøve, men det er en multifunksjons skriver. noen som vet om andre fra lexmark ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 glem hva jeg sa så på HP jeg.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 skal teste i kveld. nå er det trening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå