Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Whitebox er jo Toshiba da.. Ehm? Compal. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Whitebox er jo Toshiba da.. Ehm? Compal. ok.. mente det var det jeg.. jaja.. kan jo ta feil en gang iblant.. da rundet jeg forresten 500 poster:) får jeg noen premie? lame humor, ettersom jeg er overtrøtt natta.. Lenke til kommentar
sazi Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ...nå har det seg plutselig sånn at Voodoo har fjernet envy m:460 fra websidene deres!!! det var jo tross alt den som var mest interessant for mitt vedkommende!! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Angående Whitebox, de selger da mange forskjelige, Thosiba, Compal, Aopen og noen flere. Det er ikke en fabrikk de får de fra, de kjøper alle som kan kjøpes barbone fra de store fabrikker rundt i verden. Endret 12. mars 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
Cera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jada... Toll kommer i tillegg og! Men voodoo-maskiner vinner gjeve priser over alt!! Sjekk ut noen tester... -de knuser all motstand! Nei, toll kommer IKKE i tillegg, er ikke toll på pc-er. Er ikke toll på pc er ? hvor har du det i fra? Det er svært få varer det er toll på pr i dag, pc er ikke blant de få tingene. Hvis du ikke tror på meg kan du ta kontakt med nærmeste tollstasjon. Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Stemmer at det ikke er toll, men MVA får du på 24% som mange tror er toll. Feyd Lenke til kommentar
Cera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ER vel nokså naturlig at det er mva på varer en importerer, hvis ikke ville norske bedrifter fort blitt utkonurert. Men samtidig så kan en trekke fra utenlansk moms først så forskjellen blir ikke så stor. EU-land har rundt 19% mva , trekk dette fra først og så legg til 24%. Lenke til kommentar
starving Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 siden det heter voodoo pc skulle det jo ha vært 3dfx voodoo kort da Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kult å ha en slik ja, men **** meg så dyrt da. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 TrustedReviews har gjort en fin liten test av Voodoo Envy M:855 her: http://www.trustedreview.com/article.aspx?page=753&head=36 "It may not be the cheapest laptop on the market right now, but it is certainly the fastest and it’s an absolute pleasure for any hardcore gamer prepared to splash the cash. Did I mention you get a free T-shirt?" Lenke til kommentar
hushovd Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er moms på importerte varer over 200kr. Så en Vodoo PC til 27000 kan du legge på 24% moms. Som blir 33480kr + ekspidisjons gebyr for tollvesenet. -Og er det noe galt med PCen så må du sende den utenlans for service, og da må den gjennom tollvesenet igjen. Det koster ikke penger da - men de pleier å bruke lang tid. -Bøker derimot er utenfor moms regelen ...til informasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå