kyrremag Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann.. Jeg skal kjøpe mitt første kamera. Det skal i hovedsak brukes utendørs og sene kvelder. Det jeg lurer på om det går ann å kombinere er: Bra "bildestabilisator" "Night Shot (vision)" mulighet for å skifte linser (fisheye, vidvinkel) + at det "tåler" litt Firewire bra oppløsning 3megapixel Hva er generelle kjennetegn ved forskjellige merker? Evnt annen info er dette ok? noen som har prøvd det? http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?...id=2394&id=4316 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Tror det er et veldig bra kamera til den prisen du ser på. Jeg har ikke prøvd det selv, men tipper gutta på akam.no kan sitt om videokameraer og slikt. Men, hvertfall for meg er det veldig synd at det ikke har DV Inn. Ofte når jeg lager film på skoleprosjekter har jeg ikke flere tomme DVD-plater igjen, og da er det supert å kunne ta filmen over på DV-kassett, ta kassetten med på skolen og bruke et av kameraene der til å koble til TV'en. Men for all del, har du DVD-brenner og et lite lager med tomme DVD-plater virker det supert! EDIT: Og en ting, innebygget lys på kameraer (Særlig 1CCD) er sjelden så bra som produsentene skal ha det til. Skal du filme dokumentar/reportarsje når det er mørkt ute burde du sjekke om det finnes et eksternt lys til kameraet som du kan koble til. Skal du lage film ute om kvelden må du sørge for skikkelig belysning, og heller bruke et filter eller noe for å få det til å se kveldsaktig ut. Men, bare vent til Ursa svarer her så kommer du nok til å få et mye mer utfyllende og riktig svar ^_^ Endret 11. mars 2004 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) sony cdr pc105 er mye brukt til fallskjermhopping, sikkert ypperlig til snowboard også! Sinnsyk rask zooom! kompakt..har fått veldig gode uttalelser ca 9000 kr Endret 14. mars 2004 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 eneste med 3mill pixel er sony cdr pc330 til 12900 som billigste utsalg, på www.siba.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå