andesh Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Her kommer en til side,folk i klassen som vil ha seg hjemmeside. Som er konge, trener på design samtidig som jeg hjelper kamerater. denne gangen ser siden slik ut: LINK Noen tips? Kritikk? Banneren er ikke ferdig, den sliter jeg bestandig med, men men. Takker på forhånd. Endret 11. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Syntes den var enkel og grei og fin å se på. For å være helt ærlig har jeg ingen tips...... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Likte ikke fargene, "Logoen" var til å spy av... men ellers var selve siden grei nok..... Karakter: 3 Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 endre/fjerne logoen, så synest jeg siden ser helt grei ut. men logoen var liksom ikke helt det store. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg likte siden VELDIG godt, synes den var luftig og fin. Synes heller ikke "logoen" var så ille jeg. Eneste jeg kan sette fingeren på er: det er luft mellom header og meny. Menyen er noe kantete der den er skrå. keep on Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den lignet i grunn veldig på den du lagde forrige gang, gjorde den ikke? Bare at denne var en del hakk dårligere? Den forrige logoen som du selv bruker er jo mye bedre, denne ser ut som en edderkopp du har tatt av beina på og brukt kroppen som nålepute... Det var et eller annet spennende den rødfargen til venstre. Vet ikke hvorfor, men den var i hvert fall ikke så verst til å være rød og passet vel egentlig greit sammen med den blågrå på høyresiden. Tja fargene var kanskje ikke så aller verst sett sånn helhetlig heller, men noe er det som skurrer... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg bruker mozilla og så noen ting som jeg tror er en feil (blå streker i menyen) så jeg fyrte opp IE og der var de ikke, det bør du kanskje ta en titt på, ellers så er vel siden helt grei selvom jeg muligens synes den "logo'en" virker litt malplassert.. din bruk av bilder i menyen forundrer meg litt også da rollover effekten kan lages prikk lik helt uten bruk av bilder... Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 OK side, greit design. Men logoen var muligens litt for stikkende og dominant... Headeren var litt kjedelig . Terningkast 3. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Syns egentlig sida var helt grei.. Likte fargevalget også. Karakter 4 Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes siden var ren og pen. Logoen var ikke så aller verst. Likte også side banneren. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 karakter 5 fra meg ren og pen å se på. helt grei Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ok side, litt uoriginal? Anyways, "logoen" trenger en overhaling ... er jo bare masse klædd med polygonal lasso :S Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg ville kanskje hatt litt luft mellom meny og innhold? Bare litt mer enn det er nå... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) har oppdatert litt nå.. LINK banneren blir enkel. Blir kanskje bedre etterhvert som jeg lærer mer effekter og ting. Noe jeg prøver på å gjøre hver dag. eg bruker mozilla og så noen ting som jeg tror er en feil (blå streker i menyen) så jeg fyrte opp IE Har bare opera og IE på maskin, så har ikke fått testet for mozilla. Skal få sett på det når jeg er helt ferdig med designet. din bruk av bilder i menyen forundrer meg litt også da rollover effekten kan lages prikk lik helt uten bruk av bilder... Kan ikke såpass med CSS, har du en HOWTO, eller at du kan forklare hvordan, så vil jeg gjerne lære. Menyen er noe kantete der den er skrå. fikset! Noe mer? edit: skrivefeil Endret 11. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 det ble tomt på venstre side..... men dog nice Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det en gitar? Likte dette jeg, som allerede nevnt ble det litt tamt og tomt på venstresiden, ellers er det meget bra! Muligens avslutta siden litt mykere? Liker heller ikke den lille skriften (verdanaen) så veldig godt, men det er kanskje bare en smaksak. Godt jobba, du er flink til å ta imot kritikk ser jeg! Lenke til kommentar
andesh Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ja, er en gitar. Spiller litt gitar han som jeg ordner siden til. Var enten det, eller bilde av en bil. Blir kanskje til å skifte til et bil bilde etterhvert. Tomt på venstre side? der det røde feltet går nedover siden? det er omså fjernet. Gjort den litt smalere. Fant ut at han ikke trenger et slik felt. Var til for å hive litt info på. Men er borte nå. Skal prøve å skrape sammen en footer. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) angående meny uten bildebruk se http://alistapart.com Endret 12. mars 2004 av magikern Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 angående meny uten bildebruk se http://alistapart.com... muli du burde fjerne noen .. i den linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå