Spydleif Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Harddisken min har begynt å oppføre seg litt merkelig i det siste, tror den ryker snart, men jeg vil være helt sikker før jeg begynner å stresse med backup. Det er en IBM deskstar 60 gb. Har hatt den i 3 år. I det siste har den begynnt å jobbe treigt, pluss at den støyer noe jævlig av og til. I tillegg til dette skjer det ofte at det ikke blir registrert når jeg sletter ting. F.eks, jeg har 5 gig ledig, sletter 3 og har fremdeles 5 gig ledig. Personlig tror jeg den tar natten snart, men jeg vil gjerne ha en "second opinion" Takk for alle svar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 tror den ryker snart, men jeg vil være helt sikker før jeg begynner å stresse med backup. Hvis du har data du vil ta vare på, kan det være en fordel å ta backup før disken ryker Gamle IBM-disker har jo et heller frynsete rykte, og hvis den begynner å bli kranglete er det nok en fordel å ta backup (det er alltid en fordel å ha backup forresten, er noe herk å miste data). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå