jarex Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann dere jeg lurte på om noen av dere vet ett firma i norge som kan få tak i eller selger gamle Arcade maskiner, som er på tivoli og spillehaller. Ja jeg vet jeg bare kan bruke en emulator, men noe vil man bare ha orginalt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kan du ikke se i Kvasir eller Gule Sider eller noe? tviler på at du finner noen som vet noe her Det hørtes digg ut å ha en original PacMan i kjelleren Lenke til kommentar
jarex Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 jeg har sjekka gule sider eneste jeg fant var han SVINDLEREN!!!! Stefan Hilt og der kjøper jeg ikke noe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Søkte på Google, dukka opp en god del linker der man kan bestille sånne over internett. Kanskje ikke så praktisk med tanke på fraktkostnader, men tilbudet er nå der..sjekk denne f.eks. http://www.letsgoretro.com/classic_arcade_games.html Quote: "Our range of Retro Arcade Machines are available to suit any budget from £850 to £3,000 (plus shipping) and, because of the MAME software, we offer a 1 Year Warranty plus "Back to Base" repairs, FREE! " Prisen er ikke snill akkurat. Blir litt flau følelse når man går lei av å spille Pacman etter 2 uker, og har en ubrukelig treboks stående og ta opp plass til 10000 kr. Du må huske på at disse maskinene er laget for å sope inn penger fra folk, ikke å stå i stua hjemme. Derav prisen. Her er google-søket mitt: Dukka også opp en artikkel fra gamespy.com som sier noe sånt som "if you have $4000-$5000 to burn (at least), you may buy one of these ready-to-setup kits from companies such as http://www.hanaho.com/" Endret 11. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Markede får brukte spille maskiner er veldig stort i Japan. Leste om det i et blad for en stund siden. Finnes sikkert firmaer i Europa som impotert der fra. Da er det sankk om inmaten i maskinene og ikke selve boxen. Endret 11. mars 2004 av Sivert Lenke til kommentar
jarex Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 ja takker og bukker for alle svar etter det jeg har lest så skal det ikke være noe serlig vansklig og bytte spilla i dem er vist bare en liten minne brikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå