HEE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jepp i går var en stoor dag . jeg satt på med et seaking helikopter (kjæresten til tante er navigatør). dette var utrolig moro ! helt sinn sykt. koster 120 mill og har en crusing speed på 185-205 km/t er usikker på max fart. brutalt donig spør du meg. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ikke spør meg hvorfor, men jeg er på en måte "redd" helikoptre.... (ikke alle typer men...) Men jeg har da gått inni et seaking helikopter...De ser større ut når de er i lufta, eller når de sirkler en 10-15 m over huset ditt.... Uansett hadde det sikkert vært artig å vært i et sånt helikopter....tror jeg.... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) ha eg har vært å flyd i et Super Puma SAR helikopter fra Heidrun 2 ganger under øvelser i nordsjøen, ble heist opp med winch samme type Endret 24. mars 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Helikopter er bare såå fett å kjøre.. har kjørt to ganger Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Helikopter er bare såå fett å kjøre.. har kjørt to ganger Kjørt eller sitti på?? Er det ikke sinnsukt vanskelig og kjøre? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hørtes sinnsykt artig ut, å sitte på med en seaking det vil jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå