Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mener at større ventiler og bytte av kam kan gi deg 25-30hk til. Noe som selvfølge kan være greit :)

 

 

Har du kjøpt bilen nå i senere tid? I såfall, hvor mye gav du for den, og hvor langt har den gått? - Er litt på utkikk etter Golf III 1.8 Syncro selv nemlig.

 

Lyst til å legge ut noen bilder av vidunderet ? :)

 

Magnus

Lenke til kommentar

Tror ikke det skulle være uoverkommelig. Har aldri gjort det selv men.

Når det gjelder ventilene, kan du prøve å se etter en G60 topp. Den tror jeg iallefall har større ventiler som standard, og passer rett på. Fikk opplyst at den toppen skulle gi 22hk. Men det er ting jeg ikke er 100% sikker på.

 

Magnus

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fjerning av katalistor gir deg ca 9HK noe som ikke er og forakte

gjorde det på min WW golfIII 1,8 stv og den har ikke noen problemer med avgaskontroller

 

Letteste måten er og ta ov katalisatoren og ta en Spett og bare knuse massen som er inni og sette den på igjen

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
fjerning av katalistor gir deg ca 9HK noe som ikke er og forakte

gjorde det på min WW golfIII 1,8 stv og den har ikke noen problemer med gvgaskontroller

 

Letteste måten er og ta ov katalisatoren og ta en Spett og bare knuse massen som er inni og sette den på igjen

Hmm, er ikke Golf 3 såpass ny at det er _påbudt_ med katalysator?

 

Pass på at du greier avgasskravene da iallfall... Kjenner en som ikke greide det.

Men kjenner flere som klarte det fint.

Lenke til kommentar

det er påbudt med "Kat" men på en bil som er 6-> år så merkes det ikke på avgassmålingene at den ikke er der siden efekten til en katalisator Minsker etter som den blir brukt

 

hadde bilen min på service for none uker sidne og da ble det fåretatt en avgass måling uten at det ga utslag som ville til si at bilnen ikke var i EU ok stand

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...