Skikongen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei - har en Golf III Syncro, 1.8 liter. Vil det være noe poeng å trimme denne? Hvor mye effektsøkning kan ventes for en rimelig penge? Hvor gjøres dette? Kan man vente forbruksnedgang slik mange av turbo-eiere opplever ved snill kjøring? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Mener at større ventiler og bytte av kam kan gi deg 25-30hk til. Noe som selvfølge kan være greit Har du kjøpt bilen nå i senere tid? I såfall, hvor mye gav du for den, og hvor langt har den gått? - Er litt på utkikk etter Golf III 1.8 Syncro selv nemlig. Lyst til å legge ut noen bilder av vidunderet ? Magnus Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvor stort inngrep innebærer det? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror ikke det skulle være uoverkommelig. Har aldri gjort det selv men. Når det gjelder ventilene, kan du prøve å se etter en G60 topp. Den tror jeg iallefall har større ventiler som standard, og passer rett på. Fikk opplyst at den toppen skulle gi 22hk. Men det er ting jeg ikke er 100% sikker på. Magnus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) fjerning av katalistor gir deg ca 9HK noe som ikke er og forakte gjorde det på min WW golfIII 1,8 stv og den har ikke noen problemer med avgaskontroller Letteste måten er og ta ov katalisatoren og ta en Spett og bare knuse massen som er inni og sette den på igjen Endret 15. april 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 fjerning av katalistor gir deg ca 9HK noe som ikke er og forakte gjorde det på min WW golfIII 1,8 stv og den har ikke noen problemer med gvgaskontroller Letteste måten er og ta ov katalisatoren og ta en Spett og bare knuse massen som er inni og sette den på igjen Hmm, er ikke Golf 3 såpass ny at det er _påbudt_ med katalysator? Pass på at du greier avgasskravene da iallfall... Kjenner en som ikke greide det. Men kjenner flere som klarte det fint. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det er påbudt med "Kat" men på en bil som er 6-> år så merkes det ikke på avgassmålingene at den ikke er der siden efekten til en katalisator Minsker etter som den blir brukt hadde bilen min på service for none uker sidne og da ble det fåretatt en avgass måling uten at det ga utslag som ville til si at bilnen ikke var i EU ok stand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå