AssMan2003 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sitter med en maskin (p3 på Gigabyte GA 6vx7b-4x) som ikke har mulighet for å klokkes i bios.. Det dumme er at kortet er av markede og det finnes ikke nyere bios til dette kortet heller.. Noen som har noen ideer hvordan jeg kan klokke denne cpu'en? Klokke med jumpers kanskje? Eller går ikke det på så "nye" maskiner? Hvis det går, noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over hvilke jumpere som skal hvor på hovedkortet.. På forhond takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis du hadde orket å prøve google først hadde du nok funnet det samme som meg. Alt står i manualen og den finner du her Lenke til kommentar
c4 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg fikk en P3 667/256/133/1,65V opp til 933MHz før HK Brannt seg " ops det var vist skolen sit HK " Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis du hadde orket å prøve google først hadde du nok funnet det samme som meg. Alt står i manualen og den finner du her noen som vet hvordan jeg kan klokke en p3 533? intel hovedkort, 810e chipset micro, 4pci, ingen agp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå