Petterahl Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har nettopp skaffet meg WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Cooling kit KT12A-L20/220v-10mm Antarctica. Problemet er at når jeg skal montere den på mitt NF7-S v2 så står noen av transofomatere i veien for cpu blokken. (De som er ved siden av cpu socketen)¨ Kan man bøye dem? Eller må jeg sage av den delen som står i veien på cpu blokken? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Finnes det ikke en alternativ topp til WC blokken? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Finnes ikke alternativ topp ti lAntarctica-blokka.. ENNÅ... De sier at det skal komme snart i allefall. Men du kan jo alltids kutte bort dumme hjørner.... Men da ødelegger du jo for framtidige hovedkort, i tilfelle du skal bytte til p4 eller a64... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har sagd vekk fra min blokk, håper Asetek kommer med erstatningsblokk dersom jeg skal bytte socket da Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Måtte sage vekk. Men men, jeg fikk den isåfall til å passe Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Alt har gått smerte fritt og alt funker Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Flottings, synd at du måtte kappe da, men har hørt snakk om at Asetek vil komme med en erstatningstopp dersom en vil bytte sokkel. Om denne da eventuelt må bestilles fra asetek`s webshop er uvisst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå