stoffix Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 kan du ikke bare hjelpe oss med en innkjøpsliste på elfa? og evt. noen annvisninger.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sikkert artig det der. Men ikke noe jeg gidder å gi 280kr for Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) det er vel ikke veldig avansert elektronikk man prater om her.. En transistor, en LDR (lysfølsom resistor) og et tidsrele av et slag burde gjøre susen.. Og naturligvis lydkilden da.. send meg en pm hvis dere lurer på noe mer, ikke så altfor vanskelig å lage noe sånt, det er på ingen måte verdt 500kr eller hva det kostet der på qxl.. --alex Istedet for at alle skal sende deg PM, kan du jo som 'the coolkid' sa, poste hvordan du skal gjøre det og hva man må kjøpe her. Endret 22. mars 2004 av EDB Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tror jeg skal sette meg ned og se på den der litt! Hadde vært genialt.. Om jeg kommer frem til noe skal jeg poste det her på oc! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 har en trådløs hjemme, hor jeg kan trykke på en knapp på basestasjonen for at den skal begynne å pipe for at jeg skal kunne lokalisere den..det er faktisk noe j@vlig vanskelig.. selv om det ikke er lange pip engang.. den burde ha spillt musikk istedet.. det har du fullstendig rett i... hvis telefonen ligger under ja la oss si ett teppe eller under dyna så tar det litt tid å finne den ass, pluss at da piper telefonen kontinuerlig.... hvis den saken piper et lite pip så har man ikke sjangs å finne ut hvor (hvertfall ikke så lok som jeg er) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 den sier: piip piip piip piip osv osv.. helt jævlig å finne.. noen ganger står jeg rett ved siden av den uten å se den til og med.. Lenke til kommentar
no name Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hva i all verden skal du med en slik, selv om det hadde vert tøft på tentamen eller eksamen.. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 De selger den på www.spyshop.no . Her er link til den http://www.spyshop.no/product_info.php?id=62301 Den var sinnsyk dyr da!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hva er det for noe? en hjerneødelegger Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hmm... hvis man legger 2 i et rom... på forskellige plasser da blir det sikkert bra Bare synd at de er så dyre Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det er derfor at vi har så lyst til å lage selv.. det blir billigere.. Lenke til kommentar
g-m-b Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Man finner alle delene i en røykvarsler (gratis, på soveromstaket til muttern). + en motstand (gratis, finner man i en vraka radio e.l.) Billig nok det da. men 500,- fy f.... Endret 1. april 2004 av g-m-b Lenke til kommentar
masoval Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Og vips var spyshop i media... Er all pr egentlig god pr? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Moro skulle hatt en sånn en, mange som jeg skulle hatt det gøy med. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Og vips var spyshop i media...Er all pr egentlig god pr? He! Det kan man jo spørre seg om! Tror nok det blir vanskelig å få bestilt noe varer derfra med det første! For de som ikke tok koblinga, sjekk HER -Med litt "fantasi" er det ikke så vanskelig å lese det skilte der, eller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vel, jeg regner med at dette (nok en gang) er særdeles god gratisreklame for SpyShop. Litt synd egentlig, da varene de selger er overpriset deluxe. Ei heller er de vanskelig og få fatt i fra andre steder. Riktignok hvis man vet hva google er. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Om noen hadde satt opp elfa handleliste og et par linjer i notepad og mspaint hadde det vært flott. En røykvarsler vil jo fungere fint å "modde", men tids styringen må jo lages. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kul sak, men den prisen . Når jeg kommer hjem fra skolen skal jeg tegne skjema, skrive deleliste og lage kretskort, selvfølgelig skal jeg poste det her etter på. Lager to versjoner, en lys følsom og en med av og på . Mitt test offer, min ste søster . Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Om noen hadde satt opp elfa handleliste og et par linjer i notepad og mspaint hadde det vært flott. En røykvarsler vil jo fungere fint å "modde", men tids styringen må jo lages. Når batteriet på røykvarsleren blir dårlig så piper den jo for å gi beskjed (hvertfal den vi har gjør det). Kansje det kan brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå