SpecialUnit69 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ta en titt på denne saken jeg fant på QXL.... vet noen åssen man mekker en slik? DET ville vært fett Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ser ut som noe som lager lyd. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 viss du roller lengre ned på siden så står det mer om hva den gjør og hva den kan brukes til... lagde en lignende sak en gang... bare den var lysfølsom plantet den under senga til tanta mi og når hun hørte gresshoppelyden, skrudde hu på lyset men da forsvant den... så hu gikk ut av sovrommet og slo av lyset... like etter kom lyden og hu leita og leita!! til slutt fant hun den men det var maaange timer etterpå. hu knuste den med vernesko men rart nokk lagde den i vinende lyd etter på så den fikk seg en gjennom gang i dassn til jul fikk jeg surstrømn som er en svensk biologisk bombe. egentli noe med sil Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sinnsykt kult! Med den kan du irritere mange steiner Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Herregud, noe så latterlig. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Haha! sinsykt tøft da! *sette på lærerværeset* Noen som vet hvordan man lager den ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 NEI!! det er kjedelig å vokse opp.. hvordan lager man den? voen som vet? Evil Knivel? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehe... sånn skal jeg sette i klasserommet... gjømme den godt så kansje vi får fri!! tipper lærere og sånt blir sure da.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ingen som kan si hvordan man lager det? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 De selger den på www.spyshop.no . Her er link til den http://www.spyshop.no/product_info.php?id=62301 Lenke til kommentar
OeO Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ingen med litt elektronikkunnskaper som vet hvordan man lager det? ikke kjøpe, var jo drit dyrt liksom. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 "gir ifra seg et meget kort pip hvert 5 minutt slik at produktet er umulig å lokalisere. I og med at pipet er så veldig kort greier ikke vi mennesker å skille fra hvor, eller hvilken retning pipet kom ifra." Nå ja, tror ikke jeg skulle brukt så veldig lang tid på å finne den. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det kommer vel litt an på hvor den er plassert.. f.eks. om du er på besøk hos noen.. har en trådløs hjemme, hor jeg kan trykke på en knapp på basestasjonen for at den skal begynne å pipe for at jeg skal kunne lokalisere den.. det er faktisk noe j@vlig vanskelig.. selv om det ikke er lange pip engang.. den burde ha spillt musikk istedet.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ingen som har en sie hvor det står hvordan man lager en da? Så utrolig morsomt å gjemme hos noen. Inne pc'n til noen på LAN Lenke til kommentar
alexio Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det er vel ikke veldig avansert elektronikk man prater om her.. En transistor, en LDR (lysfølsom resistor) og et tidsrele av et slag burde gjøre susen.. Og naturligvis lydkilden da.. send meg en pm hvis dere lurer på noe mer, ikke så altfor vanskelig å lage noe sånt, det er på ingen måte verdt 500kr eller hva det kostet der på qxl.. --alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå