Gå til innhold

hvorfor er vi nerder ?

house

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-10-06 19:59, skrev fondus:

fårstår du kjetil, da er du unik akkurat der
:grin:

Han er litt vanskelig i begynnelsen, men leser du postene hans og ser på bildene av huset (og han) så forstår du jo ganske fort da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-06 20:19, skrev Kjetil Lura:

Er ikke huset mitt fint borre, Vilken farge har eg på huset mitt.

Først av alt;

Han KrF-karen som bor i samme hus som deg, bør du få ut øyeblikkelig. Han som sitter i bydelsutvalget vet du.

Vi har forresten folk i Eskemyrveien 34 som tar bilder av deg...

Er vel kanskje ikke så lenge siden du flyttet fra Sandnes heller (dvs. poststedet Sandnes)

Og sist men ikke minst: har bare svart-hvitt-bilder av deg (ennå), så hvilken farge det er på huset vet jeg ikke (ennå).

Lenke til kommentar
Quote:

borre skrev (2002-10-06 21:19):

Først av alt;

Han KrF-karen som bor i samme hus som deg, bør du få ut øyeblikkelig. Han som sitter i bydelsutvalget vet du.

Er vel kanskje ikke så lenge siden du flyttet fra Sandnes heller (dvs. poststedet Sandnes)

Og sist men ikke minst: har bare svart-hvitt-bilder av deg (ennå), så hvilken farge det er på huset vet jeg ikke (ennå).

KRF-karen i mitt nabolag har ikke eg noe anelse om. Og vedkommed i 34 kan ikke ta bilde av meg borre. Og eg har aldri flyttet fra sandnes, Har aldri budd på sandnes. :razz:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-06 22:23, skrev Kjetil Lura:

Quote:

borre skrev (2002-10-06 21:19):

Først av alt;

KRF-karen i mitt nabolag har ikke eg noe anelse om. Og vedkommed i 34 kan ikke ta bilde av meg borre. Og eg har aldri flyttet fra sandnes, Har aldri budd på sandnes.

KrF-karen bør du passe deg for... har fått nifse rapporter om han.

Har aldri sagt at vi tar bilder *ifra* 34, men vi har folk der som rekonogoserer og tar bilder av deg.

Når det gjelder Sandnes, så tar altså våre kilder (bl.a. Telenor, sykehus, Brønnøysundregistret, skattelister, POT, osv) feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...