x871kx6167ss7 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med modding av hodetelefoner... Har Sennheiser HD 265 linear(dyre) Hadde tenkt til og lakke dem i krom, og få til noen neon wires. Noe annet jeg burde gjøre? mvh. dewszaq Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 haha, det der høres jo drit fett ut... du MÅ poste bilder om du gjøre det da? mvh BalleMann Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du burde teste den neonwire tingen på billige møkka telefoner først, kjipt å svi av masse penger på nytt kjempedyrt headset Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Haha.. Dette er et av de mest GALE mod forslaga jeg har hørt.. Fett da.. POST BILDER om det blir gjort ! ;D Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ofte vil kromlakk ikkje tåle fingerfett. Da må du lakke litt med klarlakk til slutt. Ein kveld eg kjeda meg litt lakka eg mobilen min. Det blei steikandes stilig i starten, heilt til det viste seg at eg hadde brukt slik lakk som tåler 600 C. Dermed skulle den egentlig herde under høg temperatur. Det kan lønne seg å lese bruksanvisningen ja. No lakken på vei av mobilen min, men kanskje eg skal gjera et nytt forsøk. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hvordan skal du få strøm til neonwier'en? ekstra ledning? i så fall,, kan ikke det bli litt tungt? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 hvordan skal du få strøm til neonwier'en? ekstra ledning?i så fall,, kan ikke det bli litt tungt? Den er ganske tung alerede. 0,5 kg tror jeg... Jeg tvinner bare neonwiren rund den andre kabelen, og bruker en batteri inverter i enden. Tror ikke det blir noe problem... Inverteren Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) ok.. skal neonwieren bare være på ledningen eller? (tviler på det, men siste post gav uttrykk fo det..) *edit* skrev påst istedet for post.. Endret 12. mars 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ok.. skal neonwieren bare være på ledningen eller?(tviler på det, men siste post gav uttrykk fo det..) Det er kanskje best å buke strips! Da blir det lettere og penere! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 vel.. da må du nok klippe av kontakten på den batterigreia di, for så å koble opp.. ser ut til at den trenger 12V fra en molex kontakt.. tror også det kan bli vanskelig å få til på lednigen hvis du skal bruke det der.. men ikke glem å poste bilder.. Lenke til kommentar
no name Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hodetelefonane kjem sikkert til å bli drit tøffe Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, det tvilar eg ikkje på at dei blir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå