Xeenon_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det ligger mange XiaoXiao på Newgrounds, no? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kaiern jepp, det er akkurat som å bruke MSpaint. Trykk på F6 for å lage en ny frame/bilde og enter for å vise filmen du har laget. Programmet har mange forskjellige funksjoner og måter å automatisere på for å minske arbeid, du får ta å lese tutorials for å lære mer. Jeg skal begynne med Flash igjen jeg og =) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) stemmer for at folk her kan poste videoer med enkle eller avanserte hopp/stunts de utfører selv jeg.. her er mitt bidragDet lite enkelt hopp de fleste kommer til å le av at jeg skryter av, men er ikke skryt. bare det eneste videoklippet jeg har.. Endret 15. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kul salto =) Jeg skulle gjerne ha postet noe saker, men jeg må nesten klare noe først =P Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) den sangen stemte ikke helt(fra den første filmen) det vart feil te meg iværtfall JEG SKAL HA TRAMPOLINE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (må lære meg det snurre bortover iværtfall) Endret 15. mars 2004 av P3xy Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen av dere som vet hvordan jeg kan få snudd en videofilm 90 grader...? Han som filma en greie hadde kameraet feil vei. Brukte ett ixus kamera. Det er samme greia som over, men mindre fil liksom.. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det finnes skjermkort som du kan snu hele skjermen med. det gjorde jeg Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Joda, vet såpass. Kan det jeg og. men tenkte liksom på å snu filmen for å sleppe at alle som skal se den må vri hodet sitt i frustrasjon. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 den sangen stemte ikke helt(fra den første filmen)det vart feil te meg iværtfall JEG SKAL HA TRAMPOLINE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (må lære meg det snurre bortover iværtfall) Trampoliner er skumle da, jeg skadet foten i en slik en gang. Det beste er sånn svær hoppepute. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) hoppepute?? no skjønne jeg ikke forklar litt mer. kanskje jeg skal være så voksen at jeg kjøper fallnett til trampolina. tenkte på det du sa Endret 15. mars 2004 av P3xy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Må skaffe meg et kamera sånn at jeg kan filme shiten jeg driver på med... Stort sett bare kødd, men hvetfall kult å gjøre det. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Må skaffe meg et kamera sånn at jeg kan filme shiten jeg driver på med... Stort sett bare kødd, men hvetfall kult å gjøre det. Det bør du... Det er dritfett å ha ting på film... Har en salto hvor jeg tryner og.. Forsøk på å ta ned fra en pult.. jaja... Skal få henta inn råmateriale jeg... Og senere kan vi jo alle samle sammen, så kan f.eks. jeg sette sammen til en hwk.no sprettfilm.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 www.newageninjas.com Se de innendørsfilmene der, den store røde luftpute-greien er en hoppepute. Det er en slags mellomting mellom trampoline og gress. Ikke like mye spenst som i trampolinen, og ikke like vond å falle på som det kan være å falle på gress. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nan er skam dyktige. Men de har likevel et stykke igjen til Team Ryouko. Sjekk Bilang for flere kampsport filmer. Personlig synes jeg Parkour er mye tøffere enn kampsport greiene Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 www.newageninjas.com Se de innendørsfilmene der, den store røde luftpute-greien er en hoppepute. Det er en slags mellomting mellom trampoline og gress. Ikke like mye spenst som i trampolinen, og ikke like vond å falle på som det kan være å falle på gress. Hmm et par av de derre ninjafolkene går på skolen min såvidt jeg husker... De hadde oppvisning på en juleavslutning vi hadde. Ble ikke sånn kjempeimponert, men det har vel med nerver osv å gjøre heh Var ikke så veldig polert på en måte. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 SBS, Går du på skole med Bjarte? Det er han som er best syntes jeg Uansett, jeg syntes folkene er dritskilled, kanskje hadde de en dårlig dag på juleavslutningen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 SBS, Går du på skole med Bjarte? Det er han som er best syntes jeg Uansett, jeg syntes folkene er dritskilled, kanskje hadde de en dårlig dag på juleavslutningen? Vetta fan hva han heter, kjenner jo ikke fyren, henger jo ikke med småbarn fra 2. klasse heh Tror det er han i midten på frontsiden... ser ut som han heter John eller noe fra bildene. De virket veldig nervøse på avslutningen, gjorde en del tullete feil og sånn. Er uansett ikke sikkert så mange la merke til det hehe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg går på skole med Thorleif, han er vel bare co-medlem, men likevel ganske dyktig. Jeg synes selv at Bjarte eller Tan er de beste. (Bjarte stilte forresten i siste turnkonkurranse for Laksevåg turn) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg syntes Bjarte er flinkest til hopp og triks, og Tan er best på spark, Tan er sinnsykt myk og gjør sparkene skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå