Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 http://perso.wanadoo.fr/parkour/parkourenglish/page17.htmlMasse mere filmer der Jeg savner sånn Matrix-trenings-opplegg nå. Ett blunk så eier jeg de liksom Du får teste det ut under Lucid Dreaming Ellers, utrolig bra film. Har ikke fått sett på de andre linkene som har kommet etterhvert, men får vel gjøre det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Første filmen så ut som en blanding av capoeira og breakdance. Andre filmen var jo bare sinnsykt ekstremsportvinklet.. syke folk.. Endret 14. mars 2004 av darkness| Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dæven sjekk denna filmen som var på den sia sinsykt kul Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dæven sjekk denna filmen som var på den sia sinsykt kul Hvor er slutten? Må se! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ffs, give me the end!!!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Slutten er HER Hvor er den siste delen? Eller, fortsettelsen etter den du ga? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) ffs, give me the second end Edit: btw. det var siste del!! 9ern har ike kommet! I think! Endret 14. mars 2004 av bassmania Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 there is no second end yet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er det noen som vet om et program man kan bruke for å lage sånne filmer??? Har veldig lyst til å prøve Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja men nå har ikke jeg flash da Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kaiern, Macromedia flash brukes til å lage sånne. http://perso.wanadoo.fr/parkour/parkourenglish/page17.html 5. filmen, fyren hopper ned 3-4 etasjer! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Pycnopodia: Hvorfor tror du at sporten ikke er mer utbredt? Fordi det krever masse trening og masse mot (overmot). Vi andre kan jo si at Psi greiene er flash. Jeg synes det virker mer usansynlig (selv om jeg faktisk tror på det og ) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kaiern, Macromedia flash brukes til å lage sånne.http://perso.wanadoo.fr/parkour/parkourenglish/page17.html 5. filmen, fyren hopper ned 3-4 etasjer! Så den i sta. Sykelig. Jeg hadde sikkert brekt vert bein i kroppen om jeg hadde hoppa ned der. Han fyren: Jeg hopper, jeg kommer til å hoppe. Ikke prøv deg å stoppe meg. Jeg vill ikke leve mer, derfor hopper jeg. Hade liv. *hoppe* Oi, jeg lever o. Vart u skræmt no. ha ha. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er det ingen andre programer det går ann å lage liknende filmer me??? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Pycnopodia: Hvorfor tror du at sporten ikke er mer utbredt? Fordi det krever masse trening og masse mot (overmot). Vi andre kan jo si at Psi greiene er flash. Jeg synes det virker mer usansynlig (selv om jeg faktisk tror på det og ) Krever mye trening og mot ja Jeg tror egentlig kroppen tåler mere enn vi tror den gjør.. Men de fleste er kanskje lure nok til å ikke prøve å tøye grensene. Psi-greiene, jeg klarer ikke helt å overbevise meg selv om at det virker faktisk. Jeg har hatt litt av hvert av resultater, for meg er det igrunnen helt usannsynlig at det ikke eksisterer, men likevel klarer jeg ikke helt å tro på det. Jeg føler meg alltid litt dum når jeg prøver å få en blyant til å rulle Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 folk har hoppet ut fra fly og fallskjermen har ikke løst seg ut, likevel har de overlevd uten å bli agurk (hørte om en som landet i et tre og bare knakk noen bein). så hvorfor han ikke skal klare det når han er "trent til det" vet ikke jeg. Bortsett fra at jeg neppe hadde turt å gjøre noe sånnt. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Fy ******, sett alle filmene nå... Vurderer å begynne på turning igjen jeg... Og mulig legge ut noen av mine gamle filmer med trix fra steder.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kaiern, Macromedia flash brukes til å lage sånne. Vel i så fall, er flash allt jeg trenger??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå