lodott Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Synes disse var litt flinke...spretne om ikke annet.. Endret 10. mars 2004 av lodott Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Synes disse var litt flinke...spretne om ikke annet.. Hvordan klarer folk sånt? Er de unaturlige eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 det var det serriøst BESTE jeg har sett noensinne... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 OMG! Damn de hadde skillz ja. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 STEIKE!!! Kan spille inn Matrix 4 med 6 Neo'er UTEN filmtriks Tenk å se de hoppe tau då Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 det er noe av det sjukeste jeg har sett Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Fy ******! Det der drar man damer av Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det e jo Team Ryouko folka http://www.teamryouko.com/ De er svinaktig gode, tror et par av de har vært med i filmer som stuntfolk og folk som spiller inn kampscener. Forresten så er det blå gulvet ikke et vanlig gulv. Det er et "Frittstående" gulv, som er ganske masse sprett i (men de gjør stort sett de samme triksene på asfalt også), og så mot slutten av filmen så bruker de en fibertumbling bane (litt mørkere blå, med en hvit stripe midt på), og den er enda mer sprett i. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ooh... gleder meg til å ta frem trampolina Lenke til kommentar
kenny Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mad-skills. *Begynne på turn* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tror du skal gå turn fra før du kan gå hvis du skal klare det Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mad-skills. *Begynne på turn* Ehe, du må gjøre mer enn å gå på turn for å få det til. Du må være veldig myk, noe som jeg er! skryte litt: Klarer bro, med hendene ganske nærmt hverandre. Gå fra bro til å ligge flat på ryggen, med bena opp bøyd opp mot hodet. (vanskelig å forklare). Nesten spagat. Gikk en stund på Turn og breakdance, men slutta på turn pga alle de jeg kjente sluttet. Sluttet på breakdance for samme grunn. Kanskje jeg begynner opp igjen på breakdance snart, var så gøy å hoppe rundt som en kanin og gjøre syke triks Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg går på Turn, det er über phett. Men jeg driver mer på med trampett (den lille tramplone tingen de holder på med). Mener at jeg er en del bedre enn disse på akkurat det Lenke til kommentar
kenny Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mad-skills. *Begynne på turn* Ehe, du må gjøre mer enn å gå på turn for å få det til. Du må være veldig myk, noe som jeg er! Jepp, det der er vel folk som har turnet fra 5-6 års alderen antagligvis. Spenstighet tar tid å trene opp. Trente trampoline ukentlig før da (i ca. 5-6 år). (Ikke sånn rund ) Rektangulær, ala den de bruker i OL. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 BTW: er det noen som vet hvem sang det er??? den var tøff Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den var fet! btw, lurer også på om noen vet hvilken sang som var på videoen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå